Er super nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. maj 2021

Trinze

Anonym skriver:

Det er simpelthen så mærkeligt hvor forskelligt det kan være hihi. Og vildt at i kunne blive så hurtigt gravide dette er også 5år siden jeg var gravid sidst, og dette er også ny far, så måske er det derfor det føltes så anderledes haha

jeg var til lægen igår (er 5+5 idag) men min kvalme er så kommet de sidste par dage

jeg tænker at vi skal nyde hvis vi nærmest ingen symptomer har, men det er svært for man tænker om alt er okay osv osv

håber alt er som det skal være hos os begge (men hvorfor skulle det ikke være det)

Det er lidt sammenligneligt

Fik du ro i maven efter lægebesøget? 
Jeg skal til sygeplejerske den 1/6 og læge 2/6. 

Fik du dit hgc tal?

træls med kvalmen, men man vil næsten hellere have symptomer her i starten trods de er trælse for at føle sig mere sikker. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2021

Anonym trådstarter

Trinze skriver:

Det er lidt sammenligneligt

Fik du ro i maven efter lægebesøget? 
Jeg skal til sygeplejerske den 1/6 og læge 2/6. 

Fik du dit hgc tal?

træls med kvalmen, men man vil næsten hellere have symptomer her i starten trods de er trælse for at føle sig mere sikker. 

Min læge måler desværre ikke HCG  (fik taget blodprøve sidste fredag) spurgte hende endda. Men hun sagde at de regnede med folk var gravide når de kom derop, så de tog kun blodprøve for sygdomme, blodtype osv 

Jeg blev ikke mere rolig, jeg havde en ny mandelig læge igår, som skulle lave min vandrejournal, og jeg måtte guide ham igennem hahaha. Bliver nok først rolig efter scanning  

Ja man vil så, så det giver mig da lidt ro i maven at jeg har noget kvalme hehe

Anmeld Citér

29. maj 2021

Trinze

Anonym skriver:

Min læge måler desværre ikke HCG  (fik taget blodprøve sidste fredag) spurgte hende endda. Men hun sagde at de regnede med folk var gravide når de kom derop, så de tog kun blodprøve for sygdomme, blodtype osv 

Jeg blev ikke mere rolig, jeg havde en ny mandelig læge igår, som skulle lave min vandrejournal, og jeg måtte guide ham igennem hahaha. Bliver nok først rolig efter scanning  

Ja man vil så, så det giver mig da lidt ro i maven at jeg har noget kvalme hehe

Okay, det har jeg dog ikke hørt før, troede det var en standard ting lægen gør Men det har du måske heller ikke fået i andre graviditeter? 

Det forstår jeg egentlig godt, men alt er da nok som det skal gå. Skriver du ikke hvordan det går til skanningen. Du kan evt. skrive privat. Så kunne vi følges ad? 

Anmeld Citér

29. maj 2021

Anonym trådstarter

Trinze skriver:

Okay, det har jeg dog ikke hørt før, troede det var en standard ting lægen gør Men det har du måske heller ikke fået i andre graviditeter? 

Det forstår jeg egentlig godt, men alt er da nok som det skal gå. Skriver du ikke hvordan det går til skanningen. Du kan evt. skrive privat. Så kunne vi følges ad? 

Jeg har aldrig fået det målt  havde hørt andre fik det gjort, så derfor spurgte jeg denne gang. Men næ nej øv bøv.

jo det kan du tro  jeg kan lige skrive en pb til dig

Anmeld Citér

29. maj 2021

Morpåudebane

Symptomer har heldigvis intet at gøre med om graviditeten er god eller dårlig   I min første graviditet havde jeg vitterligt INGEN symptomer. Hvorimod anden gang kastede jeg op fra 3+ til 15+  begge sunde og raske graviditeter 

Så nyd det og stort tillykke med graviditeten 

Anmeld Citér

29. maj 2021

Anonym trådstarter

Morpåudebane skriver:

Symptomer har heldigvis intet at gøre med om graviditeten er god eller dårlig   I min første graviditet havde jeg vitterligt INGEN symptomer. Hvorimod anden gang kastede jeg op fra 3+ til 15+  begge sunde og raske graviditeter 

Så nyd det og stort tillykke med graviditeten 

Tusinde tak  jeg har haft rimelig med kvalme de sidste par dage, så jeg skulle bare have nydt det mens det ikke var der hehe

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.