Er super nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2021

Anonym trådstarter

Joslau skriver:

Jeg er 11+ nu og denne gang har jeg også andre symptomer end de 2 andre gange.

ved mine piger havde jeg voldsom kvalme og en del opkast. Denne gang har jeg ikke haft nær så voldsom kvalme, og kun kastet op nogle gange. Tilgengæld har jeg en del madlede og absolut ingen energi overhovedet! Jeg sover gerne 10 timer i døgnet hvis jeg kan få lov, hvor normalt 7 timer er mere end rigeligt.
vi håber jo lidt at det kan betyde at nr 3 her er en dreng

Ej bare vi får et sundt og raskt barn, så er alt perfekt. Men man kan jo ikke undgå at sammenligne

Ih hvor er det spændende om det så viser sig at være en dreng denne gang  jeg krydser, så pigerne kan få en lillebror

men ja, uanset hvad ønsker man jo bare at barnet er sundt og raskt.

jeg ville rigtig gerne have en pige denne gang jeg har 2 drenge og en pige. Og alle dr graviditeter lignede hinanden, så er super forvirret denne gang haha men inderst inde tror jeg at det bliver en dreng  hihi

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2021

Anonym trådstarter

Lymi skriver:

I alle mine graviditeter, 4 stk, er symptomerne først kommet 7-8 uger henne, det eneste jeg har mærket inden da er jag I ligamenterne hvis jeg strakte mig forkert

Dejligt at hører  så skal jeg måske bare nyde at jeg har det godt stadigvæk, hvis mine symptomer måske kommer senere hen

Anmeld Citér

24. maj 2021

snec

Jeg har ikke kvalme eller opkast eller nogen andre symptomer end brystspændinger og træthed.  Og har heller ikke haft de under de sidste to graviditeter. De forløb fint.  Jeg har i øvrigt fået piger. Så det med ingen kvalme ved drenge passer vidst ikke. 

Min svigermor kastede op i 9 måneder ved alle 4 drenge, og kun da hun ventede en pige var det uden opkast. Så tror ikke man kan regne med at det har noget med køn at gøre nødvendigvis. 

Anmeld Citér

24. maj 2021

Anonym trådstarter

snec skriver:

Jeg har ikke kvalme eller opkast eller nogen andre symptomer end brystspændinger og træthed.  Og har heller ikke haft de under de sidste to graviditeter. De forløb fint. 

Skønt at hører  tror jeg prøver at nyde det, mens jeg ingen symptomer har

Anmeld Citér

28. maj 2021

Winni1986

Jeg er 18+1 i dag og er symptomfri. Maven vokser, men jeg føler mig ikke gravid

Anmeld Citér

28. maj 2021

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Jeg har født 2 piger og jeg har ikke mærket noget som helst i nogen af mine graviditeter. Jeg opdagede kun jeg var gravid fordi min mens udeblev, ellers havde jeg ikke opdaget det før maven begyndte at vokse og jeg mærkede liv. Jeg var træt hen mod slutningen men ellers intet, ingen kvalme, ømme bryster eller andet.

Anmeld Citér

29. maj 2021

Anonym trådstarter

Winni1986 skriver:

Jeg er 18+1 i dag og er symptomfri. Maven vokser, men jeg føler mig ikke gravid

Dejligt at hører  dog er min kvalme kommet

Anmeld Citér

29. maj 2021

Anonym trådstarter

solskinsliv skriver:

Jeg har født 2 piger og jeg har ikke mærket noget som helst i nogen af mine graviditeter. Jeg opdagede kun jeg var gravid fordi min mens udeblev, ellers havde jeg ikke opdaget det før maven begyndte at vokse og jeg mærkede liv. Jeg var træt hen mod slutningen men ellers intet, ingen kvalme, ømme bryster eller andet.

Det må da være helt fantastisk  min kvalme er dog kommet for fuld styrke

Anmeld Citér

29. maj 2021

Trinze

Jeg har det præcis som dig og skulle til at oprette et indlæg  Jeg er 6+1.

Første graviditet var ICSI med min eksmand. Uge 4 fik jeg taget blodprøve, uge 6 sikkerhedsskanning, fra uge 5-6 havde jeg bækkenløsningssmerter og begyndte at gå til fys. 

Denne gang er jeg for det første 15 kg tungere   (Mor kiloerne er ikke røget endnu - tog 30 kg på). Og 5 år ældre med ny kæreste. Så denne gang er baby lavet selv. Det er i sig selv mærkeligt at det kunne lade sig gøre på 3 mdr. når man kæmpede i 2 år for nr. 1. 

Jeg har som dig betalt for skanning 14/6. 

Uge 3-4 havde jeg ømme bryster og 2 smerter i siden. Siden har jeg intet haft. Men tester forsat positiv. Har lægebesøg tirsdag/onsdag næste uge. 

Hvornår har du lægebesøg? 

Anmeld Citér

29. maj 2021

Anonym trådstarter

Trinze skriver:

Jeg har det præcis som dig og skulle til at oprette et indlæg  Jeg er 6+1.

Første graviditet var ICSI med min eksmand. Uge 4 fik jeg taget blodprøve, uge 6 sikkerhedsskanning, fra uge 5-6 havde jeg bækkenløsningssmerter og begyndte at gå til fys. 

Denne gang er jeg for det første 15 kg tungere   (Mor kiloerne er ikke røget endnu - tog 30 kg på). Og 5 år ældre med ny kæreste. Så denne gang er baby lavet selv. Det er i sig selv mærkeligt at det kunne lade sig gøre på 3 mdr. når man kæmpede i 2 år for nr. 1. 

Jeg har som dig betalt for skanning 14/6. 

Uge 3-4 havde jeg ømme bryster og 2 smerter i siden. Siden har jeg intet haft. Men tester forsat positiv. Har lægebesøg tirsdag/onsdag næste uge. 

Hvornår har du lægebesøg? 

Det er simpelthen så mærkeligt hvor forskelligt det kan være hihi. Og vildt at i kunne blive så hurtigt gravide dette er også 5år siden jeg var gravid sidst, og dette er også ny far, så måske er det derfor det føltes så anderledes haha

jeg var til lægen igår (er 5+5 idag) men min kvalme er så kommet de sidste par dage

jeg tænker at vi skal nyde hvis vi nærmest ingen symptomer har, men det er svært for man tænker om alt er okay osv osv

håber alt er som det skal være hos os begge (men hvorfor skulle det ikke være det)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.