Trinze skriver:
Jeg har det præcis som dig og skulle til at oprette et indlæg
Jeg er 6+1.
Første graviditet var ICSI med min eksmand. Uge 4 fik jeg taget blodprøve, uge 6 sikkerhedsskanning, fra uge 5-6 havde jeg bækkenløsningssmerter og begyndte at gå til fys.
Denne gang er jeg for det første 15 kg tungere (Mor kiloerne er ikke røget endnu - tog 30 kg på). Og 5 år ældre med ny kæreste. Så denne gang er baby lavet selv. Det er i sig selv mærkeligt at det kunne lade sig gøre på 3 mdr. når man kæmpede i 2 år for nr. 1.
Jeg har som dig betalt for skanning 14/6.
Uge 3-4 havde jeg ømme bryster og 2 smerter i siden. Siden har jeg intet haft. Men tester forsat positiv. Har lægebesøg tirsdag/onsdag næste uge.
Hvornår har du lægebesøg?
Det er simpelthen så mærkeligt hvor forskelligt det kan være hihi. Og vildt at i kunne blive så hurtigt gravide 
dette er også 5år siden jeg var gravid sidst, og dette er også ny far, så måske er det derfor det føltes så anderledes haha
jeg var til lægen igår (er 5+5 idag) men min kvalme er så kommet de sidste par dage
jeg tænker at vi skal nyde hvis vi nærmest ingen symptomer har, men det er svært for man tænker om alt er okay osv osv
håber alt er som det skal være hos os begge
(men hvorfor skulle det ikke være det)
Anmeld
Citér