Er super nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.884 visninger
25 svar
1 synes godt om
23. maj 2021

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 5 og er super glad

dog har jeg ikke haft symptomer de sidste par dage udover ømme bryster, og det gør mig utrolig nervøs  især fordi jeg havde kvalme og opkast i mine andre graviditeter.

jeg skal først til tidlig scanning d 12/6. Så er der nogen der kan berolige mig, og sige at i også har været gravide nærmest uden symptomer - men alt stadigvæk var godt

på forhånd tak for svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2021

Moep

Stort tillykke!

I min sidste graviditet her havde jeg et totalt flyvende første trimester. Havde energi og appetit, nul kvalme. En lille bitte smule murren. Til gengæld ramte tredje trimester hårdt.
Fødte en super sund og rask lillebror i mandags.

Anmeld Citér

23. maj 2021

Anonym trådstarter

Moep skriver:

Stort tillykke!

I min sidste graviditet her havde jeg et totalt flyvende første trimester. Havde energi og appetit, nul kvalme. En lille bitte smule murren. Til gengæld ramte tredje trimester hårdt.
Fødte en super sund og rask lillebror i mandags.

Tusinde tak og stort tillykke med lillebror

dejligt at hører at du heller ikke har haft symptomer i starten, men nu frygter jeg da slutningen haha.

ej jeg synes bare det er så mærkeligt, fordi jeg ikke har prøvet at være symptomfri i starten før. Dog er denne graviditet med ny far, så måske det kan gøre en forskel

men man bliver simpelthen så nervøs

Anmeld Citér

23. maj 2021

Babilooo

To graviditeter ... mærkede intet andet end små bobler fra uge 15 i begge graviditeter. 

Anmeld Citér

23. maj 2021

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

To graviditeter ... mærkede intet andet end små bobler fra uge 15 i begge graviditeter. 

Dejligt at hører  

må jeg spørge om hvad kønnet på dine børn er?

Anmeld Citér

23. maj 2021

Anonym trådstarter

Tjullehej skriver:

Det er fordi jeg har hørt at hvis man ikke har så meget kvalme er det oftest en dreng  haha men ved ikke om det er sandt. Jeg har både dreng og pige, og dem kastede jeg op med.

Anmeld Citér

23. maj 2021

Moep

Anonym skriver:

Tusinde tak og stort tillykke med lillebror

dejligt at hører at du heller ikke har haft symptomer i starten, men nu frygter jeg da slutningen haha.

ej jeg synes bare det er så mærkeligt, fordi jeg ikke har prøvet at være symptomfri i starten før. Dog er denne graviditet med ny far, så måske det kan gøre en forskel

men man bliver simpelthen så nervøs

Det bliver man, og det var jeg også i denne graviditet.
I min første graviditet med storebror havde jeg alle symptomer i første trimester, men til gengæld et super tredje trimester. Så syntes også det føltes mærkeligt at gå rundt og have det så godt.

Anmeld Citér

23. maj 2021

Joslau

Jeg er 11+ nu og denne gang har jeg også andre symptomer end de 2 andre gange.

ved mine piger havde jeg voldsom kvalme og en del opkast. Denne gang har jeg ikke haft nær så voldsom kvalme, og kun kastet op nogle gange. Tilgengæld har jeg en del madlede og absolut ingen energi overhovedet! Jeg sover gerne 10 timer i døgnet hvis jeg kan få lov, hvor normalt 7 timer er mere end rigeligt.
vi håber jo lidt at det kan betyde at nr 3 her er en dreng

Ej bare vi får et sundt og raskt barn, så er alt perfekt. Men man kan jo ikke undgå at sammenligne

Anmeld Citér

23. maj 2021

Lymi

I alle mine graviditeter, 4 stk, er symptomerne først kommet 7-8 uger henne, det eneste jeg har mærket inden da er jag I ligamenterne hvis jeg strakte mig forkert

Anmeld Citér

24. maj 2021

Anonym trådstarter

Moep skriver:

Det bliver man, og det var jeg også i denne graviditet.
I min første graviditet med storebror havde jeg alle symptomer i første trimester, men til gengæld et super tredje trimester. Så syntes også det føltes mærkeligt at gå rundt og have det så godt.

Haha ja, forstår jeg godt jeg kan heller ikke finde ud af at jeg har det så godt måske jeg bare skal nyde det haha

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.