Hjælp til Rfsu - er den positiv eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Det skal jeg gøre - og du må lige love det samme, det kan jo have været imolantationsblødning du har haft

Jeg glæder mig til at høre fra dig i morgen

Jeg tror ikke at det er implantationsblødning for nu har det taget lidt til i styrke  så det bliver nok desværre ikke denne gang

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Anonym skriver:

Jeg glæder mig til at høre fra dig i morgen

Jeg tror ikke at det er implantationsblødning for nu har det taget lidt til i styrke  så det bliver nok desværre ikke denne gang

Åh øv, hvor er det altså træls med de ubrugelige streger på testene!

Her til morgen ser testen sådan ud, svagere end igår - gad vide om rfsu bare altid får en skygge

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. maj 2021

babyxmange

Lambi90 skriver:

Her til morgen ser testen sådan ud, svagere end igår - gad vide om rfsu bare altid får en skygge

Altså jeg har ikke super gode erfaringer med RFSU teste, min foretrukne er enten babyplan eller valmed teste

Anmeld Citér

23. maj 2021

Lambi90

babyxmange skriver:

Altså jeg har ikke super gode erfaringer med RFSU teste, min foretrukne er enten babyplan eller valmed teste

Jeg begynder også så småt at betvivle dem. Jeg har bare ikke fået skygger på dem i forrige cyklusser, og i denne står jeg med 3 stk, den ene temmelig tydelig - men altså, valmed er stadig blank.

"heldigvis" har jeg besluttet mig for at det er sidste cyklus hvor jeg tester med noget som helst. Det fylder simpelthen alt for meget!

Anmeld Citér

23. maj 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Altså hvis den ikke slår ud på hcg, så synes jeg faktisk at det er skræmmende for jeg ser da hvertfald en streg  Er spændt på om din mens kommer, hvornår skal du have den? 

Det synes jeg er en god ide! Det fylder sindssygt meget og når man først går i gang med at teste, så stopper man ikke igen. Det er en ond cirkel. Og som jeg hele tiden prøver at fortæller mig, så skal man jo nok før eller siden finde ud af om man er gravid

Anmeld Citér

24. maj 2021

Lambi90

Anonym skriver:

Altså hvis den ikke slår ud på hcg, så synes jeg faktisk at det er skræmmende for jeg ser da hvertfald en streg  Er spændt på om din mens kommer, hvornår skal du have den? 

Det synes jeg er en god ide! Det fylder sindssygt meget og når man først går i gang med at teste, så stopper man ikke igen. Det er en ond cirkel. Og som jeg hele tiden prøver at fortæller mig, så skal man jo nok før eller siden finde ud af om man er gravid

Også mig

jamen imorgen. Så vi må se, har to teste tilbage på lager, men jeg tror ikke der er noget

hahah ja, det er så tosset med de teste

Anmeld Citér

24. maj 2021

Lambi90

Nå, testen (valmed) var negativ til morgen. 

Jeg har haft murren i maven nærmest siden ægløsning, hvilket også har forvirret mig en del, da jeg først plejer at mærke til mens på dagen. Lige nu har jeg det som om at mens kommer lige om lidt, og det tror jeg desværre ikke er til at tage fejl af. 

Jeg køber ALDRIG rfsu igen!

Anmeld Citér

24. maj 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Nå, testen (valmed) var negativ til morgen. 

Jeg har haft murren i maven nærmest siden ægløsning, hvilket også har forvirret mig en del, da jeg først plejer at mærke til mens på dagen. Lige nu har jeg det som om at mens kommer lige om lidt, og det tror jeg desværre ikke er til at tage fejl af. 

Jeg køber ALDRIG rfsu igen!

Åh øv altså at din test i dag er negativ  Hvis din mens kommer, så er det bare op på hesten igen og ja vi dropper sgu den Rfsu fremover  Kroppen kan også snyde noget så forfærdeligt fordi man pludselig går og lægger mærke til alle tegn. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.