Hjælp til Rfsu - er den positiv eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Åh det er bare en øv følelse at man bliver lidt glad og tror der er håb forude. Men nej man aner ikke om det er en bio. Jeg testede positiv i april på valmed, men der fik jeg så min mens et par dage efter og kunne faktisk teste flot positiv hele 14 dage efter før den blev negativ. Men denne gang har jeg ikke kunne teste positiv på valmed. Så tror sgu der er noget galt med dem fra Rfsu. Synes bare heller ikke at man høre noget godt om de teste. Men det er alligevel vildt at der kan komme farve i stregen, hvis man ikke har hcg i kroppen

Enig, jeg køber dem heller ikke mere... men ja der burde vitterligt ikke komme farve i, medmindre der er hcg i kroppen 

spændende om din mens kommer eller om der kommer to streger 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2021

Anonym trådstarter

Morpåudebane skriver:

Enig, jeg køber dem heller ikke mere... men ja der burde vitterligt ikke komme farve i, medmindre der er hcg i kroppen 

spændende om din mens kommer eller om der kommer to streger 

Nemlig! Det er også sidste gang for mit vedkommende

Ja det må man sige. Håbet er dog væk.  Men nu må vi se. Det er 2-3 dage før mens dag at jeg bløder lidt.

Anmeld Citér

22. maj 2021

Hamse88

Altså det siges at man skal kunne se to streger i strakt arm for at man skal stole på en test. 
Hvis man bliver nødt til at skille testen ad og høre andre til råds om den er positiv eller negativ, så synes jeg da ikke at man kan klandre firmaet. 

Anmeld Citér

22. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Hmmm .. jeg har så lige lavet denne her.

er spændt på at høre om det er din mens der kommet, eller om din blødning ikke bliver til mere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

22. maj 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Hmmm .. jeg har så lige lavet denne her.

er spændt på at høre om det er din mens der kommet, eller om din blødning ikke bliver til mere

Er det en Rfsu test? Ej det er da utroligt spændende altså  Din er mere tydelig end min  hvor langt skulle du være henne? 

Selvom jeg bløder lidt, så tog jeg for sjov en test fra Rema 1000. Jeg ved ikke om man kan se det på billedet, men den har en antydning af en lyserød streg. Jeg er dog kun 3+4 i dag. 

Anmeld Citér

22. maj 2021

Lambi90

Anonym skriver:

Er det en Rfsu test? Ej det er da utroligt spændende altså  Din er mere tydelig end min  hvor langt skulle du være henne? 

Selvom jeg bløder lidt, så tog jeg for sjov en test fra Rema 1000. Jeg ved ikke om man kan se det på billedet, men den har en antydning af en lyserød streg. Jeg er dog kun 3+4 i dag. 

Ja det er, men valmed er helt blank

Jeg er også 3+4 hvis jeg er noget, hvor sjovt

jeg kan godt skimte noget på din fra rema, jeg lavede også en form for streg på sådan en igår - og har selvfølgelig også lige et billede af den

jeg krydser for os begge

Anmeld Citér

22. maj 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Ja det er, men valmed er helt blank

Jeg er også 3+4 hvis jeg er noget, hvor sjovt

jeg kan godt skimte noget på din fra rema, jeg lavede også en form for streg på sådan en igår - og har selvfølgelig også lige et billede af den

jeg krydser for os begge

Samme her med valmed. Men sidst jeg var gravid så testede jeg først svagt positiv på valmed omkring 3+5-3+6 mener jeg.

Jeg kan også skimte stregen på din Rema. Jeg håber sådan for dig at den er der  Så længe du ikke bløder som jeg, så er der hvertfald håb forude endnu

Anmeld Citér

22. maj 2021

Lambi90

Anonym skriver:

Samme her med valmed. Men sidst jeg var gravid så testede jeg først svagt positiv på valmed omkring 3+5-3+6 mener jeg.

Jeg kan også skimte stregen på din Rema. Jeg håber sådan for dig at den er der  Så længe du ikke bløder som jeg, så er der hvertfald håb forude endnu

Jeg tror jeg går mig en aftentur senere, og køber en rfsu med hjem og tager imorgen tidlig, så jeg kan sammenligne med den fra idag. 

Er din blødning taget til?

Anmeld Citér

22. maj 2021

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Jeg tror jeg går mig en aftentur senere, og køber en rfsu med hjem og tager imorgen tidlig, så jeg kan sammenligne med den fra idag. 

Er din blødning taget til?

Ja god ide! Hold mig endelig opdateret i morgen 

Nej synes ikke at den er taget til endnu. Det er heller ikke hver gang jeg er på toilettet at der kommer noget og har ingen menssmerter mere, men nærmere noget som minder om niv/jag ind i mellem 

Anmeld Citér

22. maj 2021

Lambi90

Anonym skriver:

Ja god ide! Hold mig endelig opdateret i morgen 

Nej synes ikke at den er taget til endnu. Det er heller ikke hver gang jeg er på toilettet at der kommer noget og har ingen menssmerter mere, men nærmere noget som minder om niv/jag ind i mellem 

Det skal jeg gøre - og du må lige love det samme, det kan jo have været imolantationsblødning du har haft

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.