Hjælp til Rfsu - er den positiv eller negativ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.574 visninger
27 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. maj 2021

Anonym trådstarter

Hej med jer ��

Jeg tog denne graviditetstest i går og jeg er i tvivl om jeg tør stole på den. 
Vil i hjælpe mig ved at tage et kig på den og skrive jeres mening/erfaring? ��

Hvis det er svært at se på billedet, så er der lyserød farve i stregen. 
Jeg er lidt forvirret må jeg indrømme ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hej med jer ��

Jeg tog denne graviditetstest i går og jeg er i tvivl om jeg tør stole på den. 
Vil i hjælpe mig ved at tage et kig på den og skrive jeres mening/erfaring? ��

Hvis det er svært at se på billedet, så er der lyserød farve i stregen. 
Jeg er lidt forvirret må jeg indrømme ��

Jeg kan godt se stregen eller i hvert fald noget af en streg. Tag en ny test om et par dage krydser  for at den udvikler sig 

Anmeld Citér

22. maj 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Jeg kan godt se stregen eller i hvert fald noget af en streg. Tag en ny test om et par dage krydser  for at den udvikler sig 

Tak for dit svar.  Ja stregen er nemlig lidt mærkelig. Det er nærmest kun halvdelen af stregen som er tydelig  Men ja jeg tager en test igen i morgen og ser, hvad den siger. Var bare helt vildt nysgerrig på, hvad i synes om den

Anmeld Citér

22. maj 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg har aldrig fået sådan en streg på dem. 

Har du testet igen?

Anmeld Citér

22. maj 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Tak for dit svar.  Ja stregen er nemlig lidt mærkelig. Det er nærmest kun halvdelen af stregen som er tydelig  Men ja jeg tager en test igen i morgen og ser, hvad den siger. Var bare helt vildt nysgerrig på, hvad i synes om den

Fik du testet igen?

Anmeld Citér

22. maj 2021

Morpåudebane

Jeg fik sådan en streg for en del mdr. siden, der var den desværre negativ �� ...

MEN krydser fingre for at du kan lave en ny test med to fine streger 

Anmeld Citér

22. maj 2021

Anonym trådstarter

Nej jeg har ikke testet. Da jeg gik på toilettet i morges kom der blod på papiret da jeg skulle tørre mig og jeg synes at jeg har lidt on/off mens smerter. Så tror den kommer desværre

Anmeld Citér

22. maj 2021

Anonym trådstarter

Morpåudebane skriver:

Jeg fik sådan en streg for en del mdr. siden, der var den desværre negativ �� ...

MEN krydser fingre for at du kan lave en ny test med to fine streger 

Jeg føler mig sgu lidt snydt at den test!  Jeg tog 2 Rfsu som begge så sådan ud og jeg har altid hørt at der ikke kan komme farve i uden at der er hcg til stede

Anmeld Citér

22. maj 2021

Morpåudebane

Anonym skriver:

Jeg føler mig sgu lidt snydt at den test!  Jeg tog 2 Rfsu som begge så sådan ud og jeg har altid hørt at der ikke kan komme farve i uden at der er hcg til stede

ENIG! Jeg havde lige 2 dages lykkerus indtil jeg testede igen og den var 100% negativ! �� det er så også første og eneste gang jeg har oplevet noget med farve i, hvor den faktisk var negativ. Det kan selvfølgelig også være at jeg havde fanget en BIO ... testede nemlig fordi jeg var gået et par dage over tid... en lille uge efter kom min mens så  

Anmeld Citér

22. maj 2021

Anonym trådstarter

Morpåudebane skriver:

ENIG! Jeg havde lige 2 dages lykkerus indtil jeg testede igen og den var 100% negativ! �� det er så også første og eneste gang jeg har oplevet noget med farve i, hvor den faktisk var negativ. Det kan selvfølgelig også være at jeg havde fanget en BIO ... testede nemlig fordi jeg var gået et par dage over tid... en lille uge efter kom min mens så  

Åh det er bare en øv følelse at man bliver lidt glad og tror der er håb forude. Men nej man aner ikke om det er en bio. Jeg testede positiv i april på valmed, men der fik jeg så min mens et par dage efter og kunne faktisk teste flot positiv hele 14 dage efter før den blev negativ. Men denne gang har jeg ikke kunne teste positiv på valmed. Så tror sgu der er noget galt med dem fra Rfsu. Synes bare heller ikke at man høre noget godt om de teste. Men det er alligevel vildt at der kan komme farve i stregen, hvis man ikke har hcg i kroppen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.