Hej allesammen,
Jeg står i den situation at jeg er blevet gravid, hvilket ikke var planlagt. Den anden part til dette er min kammerat, og en rigtig god en af slagsen. Han har dog fortalt, at han ikke er klar til at være far. Vi har en åben og pæn dialog, han forstår mig og jeg forstår ham.
På onsdag skal jeg til forundersøgelse på gynækologisk afdeling, da jeg egentlig har bedt om en abort. For det virker smartest, mest logisk og klogest. Jo mere jeg har fået lov og tid til at mærke efter, des mere er jeg blevet rigtig meget i tvivl. Der er noget indeni mig, som ikke har lyst til den abort og den grænse er jeg bange for at overskride..
Bonusinfo: Jeg prøvede i to år med min ekskæreste. Det lykkedes ikke. Siden da, har jeg fået at vide, at jeg kunne skyde en hvid pil efter at blive naturligt gravid. Så jeg har i flere år, overbevist mig selv og andre omkring mig, at jeg egentlig godt kunne leve uden at få børn..
Jeg søger nogen, som har oplevet noget lignende. Solskinshistorier eller bare tanker. Hvor forældrene er atypisk sat sammen eller lignende. I virkeligheden, havde jeg bare brug for at dele det..
Jeg er 27 år og ville fint kunne klare dette. Spørgsmålet er om jeg skal.
Rigtig god aften.
Anmeld
Citér