Jeg er gravid, min kammerat er faren.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2021

Kontrast

Jeg kender såå mange, som har fået at vide, de ikke kunne få børn (kvinder).! Her inden for de sidste 2 år har 3 af dem jeg kender, som har fået dette at vide, altså født   Gravide ved "et uheld" og helt uden hjælp. Så jeg have bestemt ikke troet på lægen, og havde bestemt ikke fået et barn med min kammarat og bestemt ikke fået et barn med en, som ikke ønsker det. Det er HELT sikkert. 

Pøj, pøj

Ja der er godt nok mange, der får at vide, at de ikke kan få børn, der alligevel bliver gravide. Mon det er normalt, at læger udtaler sig så kategorisk om noget, de tilsyneladende ikke er sikre på (eller har ret i)? Jeg synes, at det lyder underligt. Og det sætter folk i en dum situation, hvis de så tænker, at nu behøver de ikke bruge prævention "for lægen sagde jo..."

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2021

Baby.mamma

Kontrast skriver:

Ja der er godt nok mange, der får at vide, at de ikke kan få børn, der alligevel bliver gravide. Mon det er normalt, at læger udtaler sig så kategorisk om noget, de tilsyneladende ikke er sikre på (eller har ret i)? Jeg synes, at det lyder underligt. Og det sætter folk i en dum situation, hvis de så tænker, at nu behøver de ikke bruge prævention "for lægen sagde jo..."

Præcis, det er nemlig det... To af dem jeg kender er blevet gravide som 20-22 årig, fordi lægen havde sagt sådan noget pjat. Begge fik også barnet. Men nej, der blev nemlig ikke brugt prævention, for  "De kunne jo ikke blive gravide". Hmmm.. Og de to her er min brors xér (verden er lille, at han lige har haft to kærester, som begge fik dette at vide, og begge står med et barn kort efter).. Han kunne have fået børn med dem begge, hvis han havde været sammen med dem på det forkerte tidspunkt. Jesus. 

Anmeld Citér

18. maj 2021

Kontrast

Præcis, det er nemlig det... To af dem jeg kender er blevet gravide som 20-22 årig, fordi lægen havde sagt sådan noget pjat. Begge fik også barnet. Men nej, der blev nemlig ikke brugt prævention, for  "De kunne jo ikke blive gravide". Hmmm.. Og de to her er min brors xér (verden er lille, at han lige har haft to kærester, som begge fik dette at vide, og begge står med et barn kort efter).. Han kunne have fået børn med dem begge, hvis han havde været sammen med dem på det forkerte tidspunkt. Jesus. 

Der kan man sige, at din bror har været heldig, hvis han ikke ønskede børn. Men det er sært, at læger siger sådan og så til kvinder, der er så unge. Jeg havde en bekendt, der fik beskeden, at det ville blive svært på grund af hendes pco, men hun fik bestemt ikke at vide, at det var udelukket. Hun valgte så (sammen med sin faste kæreste), at de ikke skulle bruge prævention, de var først i 30erne og fik så to børn au naturel. 

Anmeld Citér

18. maj 2021

Roselil

Profilbillede for Roselil

Min eksmand fik at vide, at hans chance for børn ad naturlig vej var lig nul. Jeg stod ved siden af ham da han fik beskeden. Vi fik efterfølgende et fertilitetsbarn og derefter et au naturel. Før mig fik han to børn, naturligt, med en anden. Ifølge lægen var hans sædkvalitet ikke ændret. Meget mærkeligt! Min teori er, at hans sædkvalitet ændrer sig alt efter livsstil. Nogle gange lever han sundt, andre gange lever han lettere usundt med røg, alkohol og dårligere mad og ingen motion. Hans sæd blev gentestet. Ifølge lægen var det genetisk arvet efter hans far og vores barn ville have 80% chance for at arve den dårlige sædkvalitet. Hans far fik 7 børn på naturlig vis.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.