Termin igår, men endnu ingen baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2021

Sprit25

nemisis skriver:

Jeg har også måtte sige til alle nu, at de skal stoppe med at spørge og at jeg lover at sende besked ud når der sker noget istedet for. Det har faktisk hjulpet. 

41+6 er sørme også længe at vente, men dejligt at du selv gik i fødsel fremfor igangsættelse.

Jamen det var frygteligt!

Ja meget, specielt fordi jeg ville føde i vand så var dejligt jeg måtte det

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2021

Tinstin

Jeg endte også med at gå 2 uger over tid! Det var længe. Jeg ville føde hjemme, så hjemmefødselsjordemoderen lavede først akupunktur, som ikke hjalp og så fik jeg nogle hindeløsninger over nogle dage. Det havde jeg nok ikke sagt ja til retrospektivt. Ikke så mange i hvert fald...  På et tidspunkt om natten fik jeg veer. Det blev dog til kejsersnit, men han nåede at blive derinde til 42+1 Han kom sund og rask ud Der var intet. Moderkagen virkede endnu.

Men det var laaang tid!
2. gang fik jeg veer 41+0, det var rigtig fint, synes jeg

Anmeld Citér

4. maj 2021

Liland

Profilbillede for Liland
nemisis skriver:

Åhhh hvor er det frustrerende at gå her og vente. 

Igår havde jeg termin med lillebror, men han lader ikke til at have nogen intentioner om at komme ud lige foreløbig. Jeg er så træt af at være gravid, og glæder mig sådan til at se min lille guldklump. Storesøster og resten af familien venter i spænding og alle spørger " er der sket noget nu" ca hvert 5. Minut. Alle gætter på hvornår han så kommer, og spørger mig hvad jeg tror....men jeg troede han kom som sin storesøster 5 dage før tid..så nu aner jeg det ikke.

Andre der er gået over termin og går og venter? Alt er klar til modtagelsen, bare ikke baby.

Suk

Årh hvor kan jeg godt huske det. 

Storesøster kom 15 dage før tid, så alle var sikre på at lillesøster også ville komme ud lidt før, men nej, jeg gik 10 dage over termin.

Det er så frustrerende at gå og vente, når alt og alle omkring en er mere end klar til at den lille kommer

Anmeld Citér

4. maj 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis
Sprit25 skriver:

Jamen det var frygteligt!

Ja meget, specielt fordi jeg ville føde i vand så var dejligt jeg måtte det

Samme her, jeg ønsker også vandfødsel, og ikke mindst at slippe for den medicinske tilgang til en fødsel og istedet få lov at arbejde med min krop - noget jeg ikke fik lov til ved min første fødsel pga epiduralblokade som gjorde at jeg ikke kunne mærke mine veer overhoved og derfor havde en rigtig svær pressefase som endte i sugekop. Baby var stresset i maven og lægerne styrtede ind og ud af stuen og det hele stod og bimlede og bamlede hele tiden. Jeg var slet ikke "med" og vil så gerne have mere ro omkring det hele denne gang.

Anmeld Citér

6. maj 2021

nemisis

Åh stadig ingen baby her, selvom jeg nu er 41+3. Måske han bare har besluttet at blive derinde? 

Jeg fik hindeløsning igår kl.12.00 og det gav lidt aktivitet, men det gik i sig selv igen, og nu har jeg bare konstante menstruationssmerter. Skal have ny hindeløsning imorgen hvis han stadig ikke er kommet. Øv hvor er det træls.

Anmeld Citér

10. maj 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
nemisis skriver:

Åh stadig ingen baby her, selvom jeg nu er 41+3. Måske han bare har besluttet at blive derinde? 

Jeg fik hindeløsning igår kl.12.00 og det gav lidt aktivitet, men det gik i sig selv igen, og nu har jeg bare konstante menstruationssmerter. Skal have ny hindeløsning imorgen hvis han stadig ikke er kommet. Øv hvor er det træls.

Hvordan går det ? Håber hindeløsningen gav resultater

Anmeld Citér

10. maj 2021

nemisis

Mortil_en skriver:

Hvordan går det ? Håber hindeløsningen gav resultater

Sødt af dig at spørge. Desværre ikke sket noget her. Jeg er idag 42+0 og er blevet overført til sygehus-fødsel med igangsættelse imorgen. De vil forsøge at tage vandet og se om der kommer gang i det 

Jeg har oprettet en tråd om det idag.

Anmeld Citér

10. maj 2021

Mortil_2

Profilbillede for Mortil_2
nemisis skriver:

Sødt af dig at spørge. Desværre ikke sket noget her. Jeg er idag 42+0 og er blevet overført til sygehus-fødsel med igangsættelse imorgen. De vil forsøge at tage vandet og se om der kommer gang i det 

Jeg har oprettet en tråd om det idag.

Øv det lyder træls. Men håber du får en god fødsel alligevel og snart har du sønnen i armene

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.