Termin igår, men endnu ingen baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. april 2021

PP93

Kender følelsen. Jeg gik 13 dage over tid og til sidst var jeg ved at blive skør over beskeder som "Har du født" og "Sker der ikke snart noget?". Men som andre skriver, prøv at nyd dagene, baby kommer ikke hurtigere ud af at du stresser over det. Hyg om dig og din familie - lav alt det du godt kan lide + den mad du elsker. Nyd de sidste dage med varmt aftensmad osv.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2021

nemisis

Profilbillede for nemisis

Venter stadig, men det var virkelig fint lige at blive mindet om at nyde tiden op til, særligt sammen med min store pige. Det har givet en anden ro, og faktisk også lidt overskud igen. Tusind tak for alle jeres svar og opbakning.

Anmeld Citér

28. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
nemisis skriver:

Åhhh hvor er det frustrerende at gå her og vente. 

Igår havde jeg termin med lillebror, men han lader ikke til at have nogen intentioner om at komme ud lige foreløbig. Jeg er så træt af at være gravid, og glæder mig sådan til at se min lille guldklump. Storesøster og resten af familien venter i spænding og alle spørger " er der sket noget nu" ca hvert 5. Minut. Alle gætter på hvornår han så kommer, og spørger mig hvad jeg tror....men jeg troede han kom som sin storesøster 5 dage før tid..så nu aner jeg det ikke.

Andre der er gået over termin og går og venter? Alt er klar til modtagelsen, bare ikke baby.

Suk

Jeg kan ikke helt relatere til hvordan du har det. Selvom jeg fødte 41+1 med første barn og 41+2 med andet barn. Og det fordi jeg havde ikke rigtig meget ondt. Men lidt besværet når jeg skal sove. Men jeg var kun lidt utålmodig kun fordi jeg spændt på at se babyen og spændende at se kønnet ( da vi valgt ikke at kende kønnet før fødslen)  sådan var det begge gangene. Men ellers nød jeg den sidste tid. Ved godt det ikke det svar du ville høre. Men nyd den sidste tid med din datter og hyg dig med de ting du kan lide.

Anmeld Citér

28. april 2021

Love Angel

Mor til 4
PP93 skriver:

Kender følelsen. Jeg gik 13 dage over tid og til sidst var jeg ved at blive skør over beskeder som "Har du født" og "Sker der ikke snart noget?". Men som andre skriver, prøv at nyd dagene, baby kommer ikke hurtigere ud af at du stresser over det. Hyg om dig og din familie - lav alt det du godt kan lide + den mad du elsker. Nyd de sidste dage med varmt aftensmad osv.

Haha det fuldstændig rigtig, at spise varmt mad når man har en baby bliver en by i Rusland.

Anmeld Citér

28. april 2021

PP93

Love Angel skriver:

Haha det fuldstændig rigtig, at spise varmt mad når man har en baby bliver en by i Rusland.

Præcis! Det er virkelig en hverdagsting man glemmer at nyde

Jeg ved godt det kun er en kort periode, men for hulan det er træls imens det står på

Anmeld Citér

28. april 2021

Love Angel

Mor til 4
PP93 skriver:

Præcis! Det er virkelig en hverdagsting man glemmer at nyde

Jeg ved godt det kun er en kort periode, men for hulan det er træls imens det står på

Det er også forståeligt nok 

Ig ja man kan nemt glemme i en hverdag.  Forhåbenligt at han snart vil ud

Anmeld Citér

3. maj 2021

Winni1986

Det er SÅ hårdt at gå over terminen... 

Jeg gik 14 dage over med min første og det var ulideligt til sidst. På 12. dagen ringede jeg stortudende til fødeafdelingen og fortalte dem, at nu ville jeg altså ikke være gravid mere...

Det skulle så tage yderligere 2 dage (2 hindeløsninger, vandet blev taget og jeg fik vestimulerende drop) før at han kom til verden...

Jeg føler med dig

Anmeld Citér

3. maj 2021

nemisis

Winni1986 skriver:

Det er SÅ hårdt at gå over terminen... 

Jeg gik 14 dage over med min første og det var ulideligt til sidst. På 12. dagen ringede jeg stortudende til fødeafdelingen og fortalte dem, at nu ville jeg altså ikke være gravid mere...

Det skulle så tage yderligere 2 dage (2 hindeløsninger, vandet blev taget og jeg fik vestimulerende drop) før at han kom til verden...

Jeg føler med dig

Puha 14 dage...din stakkel! Jeg er nu 41+0 og endnu ingen baby i sigte.

Har idag fået akupunktur, og hvis der stadig ikke er sket noget onsdag så prøver vi med hindeløsning. Jeg er på privat fødeklinik, hvor jeg helst vil føde så jeg håber det er nok og jeg ikke skal sættes medicinsk igang - for så skal jeg overføres til sygehuset. 

Heldigvis har jeg det faktisk ok fysisk i disse dage, og lillebror er dejligt aktiv i maven så jeg ved han trives. Og så må han vel for pokker blive træt af at ligge derinde på et tidspunkt

Anmeld Citér

4. maj 2021

Sprit25

Med lillebror gik jeg til 41+6! Havde tid til igangsættelse om morgen, hvor han så kom selv tidligt om morgen . 

Jeg bad folk stoppe med at spørge tilsidst. Fik et fuldstændig flip på min far, da han for femte gang på en dag ringede så kender det så godt. Prøv at nyd den sidste tid med kun jer 3

Anmeld Citér

4. maj 2021

nemisis

Sprit25 skriver:

Med lillebror gik jeg til 41+6! Havde tid til igangsættelse om morgen, hvor han så kom selv tidligt om morgen . 

Jeg bad folk stoppe med at spørge tilsidst. Fik et fuldstændig flip på min far, da han for femte gang på en dag ringede så kender det så godt. Prøv at nyd den sidste tid med kun jer 3

Jeg har også måtte sige til alle nu, at de skal stoppe med at spørge og at jeg lover at sende besked ud når der sker noget istedet for. Det har faktisk hjulpet. 

41+6 er sørme også længe at vente, men dejligt at du selv gik i fødsel fremfor igangsættelse.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.