Anonym skriver:
Han lyder ikke rar overhoved! Øv
Jeg ville dog aldrig selv klippe mig selv korthåret hvis jeg havde lang hår - før det var vendt med manden. Eller noget andet drastisk mht. mit udseende. Jeg ville heller ikke ønske min mand fik skæg lige pludselig og sagde “lev med det”. Men jeg ville aldrig nedgøre. Man er jo trods alt sammen også fordi man tænder fysisk på hinanden.
Hm. For mig er det afsindigt vigtigt, at både min mand og jeg kan fungere og respektere hinanden som selvstændige individer, der frit kan træffe egne valg omkring overfladiske og foranderlige forhold som hårlængde og skægvækst. Jeg ville virkelig have langt sværere ved at tænde på min mand, hvis han skulle “spørge om lov” til at gro sig et skæg, eller hvis han forventede medinddragelse omkring min hårlængde. Jeg kan langt bedre lide tanken om, at han pludselig kom på at forsøge sig med et fuldskæg, om det så så jammerligt ud eller ej, og om at jeg kunne overraske ham ved at komme hjem med kortklippet hår. Uanset, om nogle af delene klædte os. Jeg synes, det er sexet at være mand eller kvinde “i egen krop” med egne valg.
Men det er jo alligevel ikke sort/hvidt, for jeg kunne da godt have svært ved at sluge det, hvis han i en sen alder fandt på konsekvent at klæde sig som en 20-årig streetboy - nok mest, fordi jeg ville synes, det var lidt desperat og ynkeligt og i øvrigt slet ikke ham - ligesom han ville have det stramt med det, hvis jeg fik store tatoveringer på armene eller mærkelige øjenbryn.
Den fysiske tiltrækning og lysten til sex med ham ville dog ikke ændres hverken af skæg eller ændret påklædning.
Anmeld
Citér