Ny frisure

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.439 visninger
19 svar
46 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. april 2021

Anonym trådstarter

Hvad gør I hvis I har været ved frisøren og er blevet klippet, men kommer hjem og manden/kæresten ikke kan lide jeres frisure??  

Det er desværre tilfældet her  Jeg er yderst tilfreds selv. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2021

Emiliaa92

Lader manden vende sig til det, og nyder sin nye frisure <3 

Det vigtigste er, at du selv kan lide det!

Anmeld Citér

22. april 2021

Anonym trådstarter

Emiliaa92 skriver:

Lader manden vende sig til det, og nyder sin nye frisure <3 

Det vigtigste er, at du selv kan lide det!

Han sidder og tager billeder af mig og sender dem til mig og spørger “hvad syntes du selv?? Og han syntes jeg ligner en dreng. Jeg har fået det klippet til lige under skuldrene og fået pandehår..... 

Anmeld Citér

22. april 2021

Emiliaa92

Anonym skriver:

Han sidder og tager billeder af mig og sender dem til mig og spørger “hvad syntes du selv?? Og han syntes jeg ligner en dreng. Jeg har fået det klippet til lige under skuldrene og fået pandehår..... 

Undskyld, men han er da den største klaphat der kan gå på to ben! Hvem fa'en tror han, at han er! Det kan jeg sgu godt forstå gør ondt!

Har du fortalt ham, at du rent faktisk bliver ked af det når han siger sådan? Og at du faktisk godt selv kan lide det som det er?

Anmeld Citér

22. april 2021

Anonym trådstarter

Emiliaa92 skriver:

Undskyld, men han er da den største klaphat der kan gå på to ben! Hvem fa'en tror han, at han er! Det kan jeg sgu godt forstå gør ondt!

Har du fortalt ham, at du rent faktisk bliver ked af det når han siger sådan? Og at du faktisk godt selv kan lide det som det er?

Ja. Men han er fuldstændig ligeglad. Han kommenterer også nyhedsværten på TV2. “Se hun har langt hår, det ser meget bedre ud”.

Anmeld Citér

22. april 2021

Dorthe1986

Sikke en klovn. Sig til ham at hvis han ytrer et ord mere om din frisure, så klipper du det endnu kortere. 

Anmeld Citér

22. april 2021

Kontrast

Han lyder som en idiot. Er det kun din frisure, han har påtalt på den måde eller er det generelt for ham at udtale sig negativt om dit udseende eller personlighed? 

Anmeld Citér

22. april 2021

Anonym trådstarter

Kontrast skriver:

Han lyder som en idiot. Er det kun din frisure, han har påtalt på den måde eller er det generelt for ham at udtale sig negativt om dit udseende eller personlighed? 

Det kan også være min påklædning

Anmeld Citér

22. april 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hvad gør I hvis I har været ved frisøren og er blevet klippet, men kommer hjem og manden/kæresten ikke kan lide jeres frisure??  

Det er desværre tilfældet her  Jeg er yderst tilfreds selv. 

Kigger på ham og siger. “Nå, ærgerligt for dig, men tak for din ærlighed”

ingen mand skal fortælle mig hvordan mit hår skal klippes, farves, sidde eller andet. Samme gælder for tøj. 

Anmeld Citér

22. april 2021

Kontrast

Anonym skriver:

Det kan også være min påklædning

Puha. Jeg ville faktisk være i tvivl om, om jeg havde lyst til at være sammen med sådan en mand. Jeg synes, at det siger meget (negativt) om ham, at han vil bestemme hvordan du skal gå klædt og se ud og kommenterer på den måde. Men det er jo selvfølgelig en helhedsvurdering. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.