StortOgSmåt skriver:
Altså ... Det er jo rigtig sødt af dig, at forsøge at råde. Men det ved du vel reelt set ikke noget om, hvorvidt det vil eller ej? Eksempelvis med et allergisk barn. Udslet, rødme og blære er jo en ganske kendt risiko ved den type produkter og er sågar nævnt på pakningen med advarsel?
Nå, men det er også lidt sagen/tråden uvedkommende uanset, thi spørgsmålet gik på hvorvidt nogen kendte til tricks eller opskrifter der gjorde at man kunne undgå fx kemiske spray, mere end på hvorvidt folk synes man godt kunne bruge spray alligevel ... mit bedste bud er rødbedejuice med en skefuld olie i 
Hvis barnet i forvejen er allergisk. Så klart nej. Så skal det da selvfølgelig ikk bruges. Det er klart. Jeg siger blot at et sundt og rask barn ikke tager skade af en enkelt gang. Det er ren logik. Ellers ville alle fra 80’erne og 90’erne jo lide af allergier da det var voldsomt populært dengang og med kraftigere kemier i end der er idag. 
men det var som ment kun velmenende skrevet og ikke for at starte en diskussion
jeg har haft rødbede saft og frugtfarve på sidste skoledag da spray on farverne var udsolgte. Og det var ikke en succes i forhold til at det smitttde af på alt jeg var i kontakt med hele dagen.
Anmeld
Citér