B&J skriver:
Hej
Kan det ha nåede med dit arbejde?
jeg er generelt en mega dårlig sover, jeg har dig lært og det to tid. Når jeg går i seng ingen mobil og jeg kigger ikke på den og heller ikke på klokken. Jeg smed mit vækkeur ud fordi jeg altid gloede på det også. Så når jeg går i seng er det for at sove/ slappe af i de perioder jeg ikke sover så godt. Det virker bare det med slap af lad vær med at tænke ej jeg kan ikke sove ej hvad er klokken ej hvad skal jeg i morgen osv osv for kroppen kan ikke slappe af.
det tager tid at lære og sige det er okay du ikke får sovet men slappet af i sengen.
self skal man huske på det må jo ikke gå over i nåede psysisk.
Jeg tænker, at jeg ligesom dig må prøve og så lære det. Om aftenen flyver tanker rundt i mit hoved, da man jo der er “alene”, og får ro på det tidspunkt, så jeg vender jo hele livssituationen i hovedet, og det fylder sindssygt. Et par gange har jeg simpelthen måtte ligge og tælle - 1, 2, 3, 4 og bare deropad, så jeg ikke lå og tænkte på alle de der ting.
En anden ting der generer mig er, at jeg simpelthen ikke kan falde i søvn, hvis jeg har den mindste smule følelse af, at jeg skal tisse, og her snakker vi også få dråber, så jeg render på toilettet hele tiden. Det er nok grundet graviditeten her, men hvis jeg så når at ligge for længe uden at være faldet i søvn, jamen så er det ud på toilettet endnu engang, og jeg sover bare relativt langt fra badeværelset, så når man kommer ind igen er det helt forfra... Jeg kan simpelthen ikke se, hvordan jeg skal overvinde kampen mod tisseriet, min krop kan virkelig ikke slappe af og falde i søvn, så længe jeg har den følelse
Anmeld
Citér