Joslau skriver:
Jeg havde en gul tilbage i 2014.
jeg fik min mens og troede jo så at løbet var kørt. Efter min mens endte blev jeg ved med at have noget niven i underlivet, så tog alligevel en test. Og den var positiv. Jeg kontaktede lægen som startede med hcg blodprøver. Jeg begyndte så at pletbløde nogle dage efter, selvom at mit hcg i starten steg normalt. Jeg blev dog sendt til scanning for at se hvad der foregik, og i mellemtiden gik min hcg i stå på 7xx.
først ved 3 scanning fandt de den helt oppe i toppen af min højre æggeleder, og jeg fik dagen efter fjernet min æggeleder. Jeg havde aldrig nogle egentlige smerter.
Det er jeg virkelig ked af at høre, at du har været igennem
tusind tak for dit svar, jeg har virkelig været i vildrede de sidste dage.
jeg testede negativt på lægens urintest, så de ville ikke tage blodprøve. Jeg blev trøstet ifht tanker om at have været gravid, men som jeg sagde, så var jeg lettet over, at den var negativ. Jeg ville være gået hjem meget bekymret hvis den var positiv. Lægens teori var, at jeg har testet svagt positiv fordi der har været rest hcg fra en graviditet der ikke blev til noget.
Jeg kunne dog ikke holde mig tilbage da jeg kom hjem, da jeg har mange test liggende. Jeg testede igen svagt positiv, og fredag var ikke særlig sjov. Lørdag testede jeg negativ på samme test OG på valmed.
Nu prøver jeg at lade være med at teste mere, medmindre jeg får ondt igen. Så håber jeg bare at alt er som det skal være indeni - og dét er faktisk det der fylder mest. Altså tanker om, om jeg overhovedet kan blive rigtigt gravid 
Anmeld
Citér