Erfaring med rema test søges - skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Hvis nogle skulle falde over denne tråd i fremtiden, så står afgørelsen her til morgen klart; ingen baby

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2021

Lymi

Lambi90 skriver:

Hvis nogle skulle falde over denne tråd i fremtiden, så står afgørelsen her til morgen klart; ingen baby

Øv, kram til dig

Anmeld Citér

20. april 2021

BabyIgen2022

Kram til dig, men mange tak fordi du runder tråden af. Der er intet værre end tråde, hvor man ikke kan se "afgørelsen".

Anmeld Citér

22. april 2021

Lambi90

Tak for jeres søde svar.

Jeg har det okay med, at der ingen baby var, men tanken gjorde mig alligevel lidt trist da jeg fik min mens. 

Jeg rundede indlægget af, men måske for tidligt... 

min blødning var kraftig, men meget lyserød og (beklager detaljerne) helt uden klumper, som der ellers plejer at være. Jeg blødte i 4 dage, mod normalt kun 2,5 dag ca.

Siden har jeg haft stikkene smerter i venstre æggestok. Idag tog smerterne til, og tankerne om mine skyggestreger fik mig her til aften til at tage en af de tests jeg nu har liggende. Resultatet gav mig lidt et chok, og jeg må hellere kontakte lægen imorgen. Tror desværre jeg har en graviditet siddende i æggelederen, og ikke danner særlig meget hcg   

har nogen af jer prøvet det? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

24. april 2021

Joslau

Jeg havde en gul tilbage i 2014.

jeg fik min mens og troede jo så at løbet var kørt. Efter min mens endte blev jeg ved med at have noget niven i underlivet, så tog alligevel en test. Og den var positiv. Jeg kontaktede lægen som startede med hcg blodprøver. Jeg begyndte så at pletbløde nogle dage efter, selvom at mit hcg i starten steg normalt. Jeg blev dog sendt til scanning for at se hvad der foregik, og i mellemtiden gik min hcg i stå på 7xx. 
først ved 3 scanning fandt de den helt oppe i toppen af min højre æggeleder, og jeg fik dagen efter fjernet min æggeleder. Jeg havde aldrig nogle egentlige smerter.

Anmeld Citér

25. april 2021

Lambi90

Joslau skriver:

Jeg havde en gul tilbage i 2014.

jeg fik min mens og troede jo så at løbet var kørt. Efter min mens endte blev jeg ved med at have noget niven i underlivet, så tog alligevel en test. Og den var positiv. Jeg kontaktede lægen som startede med hcg blodprøver. Jeg begyndte så at pletbløde nogle dage efter, selvom at mit hcg i starten steg normalt. Jeg blev dog sendt til scanning for at se hvad der foregik, og i mellemtiden gik min hcg i stå på 7xx. 
først ved 3 scanning fandt de den helt oppe i toppen af min højre æggeleder, og jeg fik dagen efter fjernet min æggeleder. Jeg havde aldrig nogle egentlige smerter.

Det er jeg virkelig ked af at høre, at du har været igennem  tusind tak for dit svar, jeg har virkelig været i vildrede de sidste dage.

jeg testede negativt på lægens urintest, så de ville ikke tage blodprøve. Jeg blev trøstet ifht tanker om at have været gravid, men som jeg sagde, så var jeg lettet over, at den var negativ. Jeg ville være gået hjem meget bekymret hvis den var positiv. Lægens teori var, at jeg har testet svagt positiv fordi der har været rest hcg fra en graviditet der ikke blev til noget.

Jeg kunne dog ikke holde mig tilbage da jeg kom hjem, da jeg har mange test liggende. Jeg testede igen svagt positiv, og fredag var ikke særlig sjov. Lørdag testede jeg negativ på samme test OG på valmed. 

Nu prøver jeg at lade være med at teste mere, medmindre jeg får ondt igen. Så håber jeg bare at alt er som det skal være indeni - og dét er faktisk det der fylder mest. Altså tanker om, om jeg overhovedet kan blive rigtigt gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.