Erfaring med rema test søges - skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Miss A skriver:

I så fald er du en gravid torsk

Jeg kan se streger på alle testene, så jeg mener du er gravid. Tillykke

Åh tak

jeg tør dog ikke tro på de svage streger før forhåbentligt udeblevet mens

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2021

Maros

Jeg er en torsk! 

Jeg har købt test til imorgen som er dagen for forventet mens. 

Men jeg kunne simpelthen ikke lade være at tage en nu her, på tynd urin. Her jeg står jeg så men endnu en ubeslutsom test, men den burde være tydeligere hvis der var noget, ikke? 

Altså, den der ligner min første (apotekets, ikke?) - dengang troede jeg, at jeg var 3+0, men jeg har nok nærmere været mellem 3+5/4+2 stykker, fordi jeg til efterfølgende tryghedsscanninger er blevet sat frem

Jeg ville prøve en anden med lyserød farve i stedet for blå - synes jeg har set mange skrive, at de blå godt kan drille

Anmeld Citér

14. april 2021

Lambi90

Maros skriver:

Altså, den der ligner min første (apotekets, ikke?) - dengang troede jeg, at jeg var 3+0, men jeg har nok nærmere været mellem 3+5/4+2 stykker, fordi jeg til efterfølgende tryghedsscanninger er blevet sat frem

Jeg ville prøve en anden med lyserød farve i stedet for blå - synes jeg har set mange skrive, at de blå godt kan drille

Altså lige nu er der godt nok lang tid til imorgen tidlig

Jeg får indimellem nogle jag i underlivet, ikke sådan murren eller noget konstant, men lige nu tolker jeg jo på alt

ja, de har faktisk også før drillet mig, men jeg synes den her måske er lidt tydeligere end de skygger jeg før har fået - men det kan også være ønsketænkning. Der er to tilbage i pakken, så hvis mens udebliver og de stadig laver drilske streger, så må jeg have fat i nogle andre. Tak

Anmeld Citér

14. april 2021

Loadk

Det ligner mine test med begge min børn jeg fik også

altid kun utydelige streg men har 2 børn  så jeg siger tilykke  

Anmeld Citér

15. april 2021

Lambi90

Hmm, jeg ved godt nok ikke helt hvad jeg skal sige til det

øverst idag, nederst igår. Tror mere og mere på at det blot er testene der driller og jeg får min mens inden længe.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. april 2021

AnoMor

Lambi90 skriver:

Hmm, jeg ved godt nok ikke helt hvad jeg skal sige til det

øverst idag, nederst igår. Tror mere og mere på at det blot er testene der driller og jeg får min mens inden længe.

Jeg ville teste igen om nogen dage hvis mens udebliver. min erfaring siger mig at tydelighed på test ingen betydning har  

jeg kunne selv først teste da jeg var 5+3 uger henne og den var virkelig meget svag positiv. Og fik da alligevel en skøn dreng ud af det. 5+1 var bragende negativ.

Anmeld Citér

15. april 2021

Baby.mamma

Uh ha, jeg "hader" de test der. De er så svære at læse. Den fra igår med +ét er negativ i mine øjne. Den fra i morges ser jeg noget på. Jeg er i tvivl, og kun dagene kan give dig svar

Anmeld Citér

15. april 2021

Lambi90

Tak for jeres søde svar

Jeg afventer stadig mens, den plejer at komme henad formiddagen - men intet endnu. Mine kollegaer må tro at jeg har blærebetændelse, så ofte jeg render på toilet idag

Jeg vil meget gerne vente med at teste mere, men jeg ved også godt at det ikke kommer til at ske. Jeg har lige fået besked om, at en sendning teste er landet i postkassen derhjemme, så der er tæt på ingen sandsynlighed for, at jeg kan lade dem være

Anmeld Citér

15. april 2021

Lambi90

Baby.mamma skriver:

Uh ha, jeg "hader" de test der. De er så svære at læse. Den fra igår med +ét er negativ i mine øjne. Den fra i morges ser jeg noget på. Jeg er i tvivl, og kun dagene kan give dig svar

Ja, jeg er faktisk også træt af at jeg købte dem, det var sket ikke planen at det skulle være dem, men det skete da jeg alligevel var på apoteket

+? Der skal kun være en streg, men jeg tror det er skygger dem jeg får

ja, dagene må give et svar

Anmeld Citér

15. april 2021

Baby.mamma

Lambi90 skriver:

Ja, jeg er faktisk også træt af at jeg købte dem, det var sket ikke planen at det skulle være dem, men det skete da jeg alligevel var på apoteket

+? Der skal kun være en streg, men jeg tror det er skygger dem jeg får

ja, dagene må give et svar

Nå ja, undskyld. Det er nogle andre der har + på, de her har kun - . Men de der med den baggrund i testfeltet er jeg ikke helt fan af, de fåes også med + nemlig. Men jeg kender den der spontanitet, så får man lige købt en test, og så er det måske ikke lige de bedste Jeg krydser fingre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.