Erfaring med rema test søges - skyggestreg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Lambi90 skriver:

Tak for jeres søde svar

Jeg afventer stadig mens, den plejer at komme henad formiddagen - men intet endnu. Mine kollegaer må tro at jeg har blærebetændelse, så ofte jeg render på toilet idag

Jeg vil meget gerne vente med at teste mere, men jeg ved også godt at det ikke kommer til at ske. Jeg har lige fået besked om, at en sendning teste er landet i postkassen derhjemme, så der er tæt på ingen sandsynlighed for, at jeg kan lade dem være

Hvornår forventer du menses?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Love Angel skriver:

Hvornår forventer du menses?

Idag - men altså, måske jeg først for alvor tænker at det er muligt, hvis den heller ikke kommer imorgen. Lige nu er der ingen tegn på mens, men Negativ test

Anmeld Citér

15. april 2021

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Idag - men altså, måske jeg først for alvor tænker at det er muligt, hvis den heller ikke kommer imorgen. Lige nu er der ingen tegn på mens, men Negativ test

Nårh okay. Godt råd prøv først at teste på lørdag hvis du altså ikke har fået menses til den tid. 

Anmeld Citér

15. april 2021

Lambi90

Love Angel skriver:

Nårh okay. Godt råd prøv først at teste på lørdag hvis du altså ikke har fået menses til den tid. 

Tak, lige nu forsøger jeg bare at vente til imorgen tidlig med at teste igen

men jeg har også købt 20 tests

Anmeld Citér

15. april 2021

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Tak, lige nu forsøger jeg bare at vente til imorgen tidlig med at teste igen

men jeg har også købt 20 tests

Haha Nårh okay.  

Vil du så teste imorgen tidlig?

Anmeld Citér

15. april 2021

Lambi90

Love Angel skriver:

Haha Nårh okay.  

Vil du så teste imorgen tidlig?

Ja det gør jeg

Altså jeg VED at jeg havde æl for præcis 14 dage siden idag. Testede både positiv på æltest dagen før og havde vildt ondt og var lagt på langs hele torsdag (lykken ved at kunne mærke sin æl).  Men altså den kan jo godt være lidt forsinket af andre årsager alligevel

Anmeld Citér

16. april 2021

Lambi90

Altså enten har jeg fanget en meget lille bio, eller også har jeg været udsat for en virkelig træls spøg, når jeg får skygger på 3 mærker!.

tog denne, og der er en lille bitte streg, virkelig svær at fange på kamera.

MEN der var også blødning, der er ikke rigtig kommet mere end på papiret endnu, men smerterne kører i højt gear, så det var nok ikke længe. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

16. april 2021

Love Angel

Mor til 4

Synes desværre at den ser negativ ud

måske fanget du en bio måske ikke. Der intet at gøre end at vente. Det der lille blødning kan være det er din mens som er ved at komme. Det ikke for at du skal miste håbet og blive ked, men jeg skriver ærligt hvad jeg tænker.

Anmeld Citér

16. april 2021

Lambi90

Love Angel skriver:

Synes desværre at den ser negativ ud

måske fanget du en bio måske ikke. Der intet at gøre end at vente. Det der lille blødning kan være det er din mens som er ved at komme. Det ikke for at du skal miste håbet og blive ked, men jeg skriver ærligt hvad jeg tænker.

Jeg kan se jeg har skrevet forkert. Der skulle står "så det varer nok ikke længe". Jeg tænker også selv at det er min mens der er igang, men det hele er lidt mærkeligt denne her gang, så det kunne jo godt tyde på, at der har været noget, der ikke blev til mere.

det er også okay at det er sådan, så bliver det nok en anden gang

Lige nu venter jeg bare på at det sætter igang

Anmeld Citér

16. april 2021

Love Angel

Mor til 4
Lambi90 skriver:

Jeg kan se jeg har skrevet forkert. Der skulle står "så det varer nok ikke længe". Jeg tænker også selv at det er min mens der er igang, men det hele er lidt mærkeligt denne her gang, så det kunne jo godt tyde på, at der har været noget, der ikke blev til mere.

det er også okay at det er sådan, så bliver det nok en anden gang

Lige nu venter jeg bare på at det sætter igang

Ja hvem ved det kan godt ha været noget. 

Mig self hvis ikke den her gang så måske næste gang. Ligepludselig så er den der.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.