qp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

oo

mariamiss6 skriver:

Forresten så ER jeg en af de gode piger, i hvert fald når jeg har forpligtelser, men jeg e rnok også bare forsømt, alt for længe tror jeg, og nu var de bare for sent at rette op på....

Jeg skal enten aldrig være sammen med ham igen, eller også så skal vi hver især finde en god og rar plads i livet, før vi kan bygge en god og rar plads sammen...

sorry at jeg blander mig i jeres snak men jeg kan huske at jeg med det samme HÅBEDE det var dig dengang jeg læste den tråd og jeg sad og klappede i mine små hænder. Det er måske ikke den korrekte måde ar komme ud af et forhold på, men jeg kan huske min veninde oplevede det samme, hun var sådan set i et fint nok forhold, men en aften i byen mødte hun en anden fyr og uden at de lavede noget overhovedet, sagde hun bagefter til mig "nu ved jeg hvordan jeg vil føle når jeg er sammen med den der elsker mig, og det gør jeg ikke med kæresten". jeg læste det også mest som at du fik en "øjenåbner" ved mødet med den anden fyr og ikke at det som  sådan skulle være ham du skulle være sammen med.

nåh sorry...jeg skal nok lade jeg ævle i fred, jeg ville bare sige, at jeg er glad! og jeg syntes du udviser stort mod og ikke mindst visdom ved at sige, at hvis I skal finde sammen igen, så skal I begge to først være på et rigtig godt sted

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

mariamiss6

sorry at jeg blander mig i jeres snak men jeg kan huske at jeg med det samme HÅBEDE det var dig dengang jeg læste den tråd og jeg sad og klappede i mine små hænder. Det er måske ikke den korrekte måde ar komme ud af et forhold på, men jeg kan huske min veninde oplevede det samme, hun var sådan set i et fint nok forhold, men en aften i byen mødte hun en anden fyr og uden at de lavede noget overhovedet, sagde hun bagefter til mig "nu ved jeg hvordan jeg vil føle når jeg er sammen med den der elsker mig, og det gør jeg ikke med kæresten". jeg læste det også mest som at du fik en "øjenåbner" ved mødet med den anden fyr og ikke at det som  sådan skulle være ham du skulle være sammen med.

nåh sorry...jeg skal nok lade jeg ævle i fred, jeg ville bare sige, at jeg er glad! og jeg syntes du udviser stort mod og ikke mindst visdom ved at sige, at hvis I skal finde sammen igen, så skal I begge to først være på et rigtig godt sted

ih tak Trine, sikke fine ord du der kommer med  Jeg tror selv på at det her er den rigtige beslutning lige nu, for mig. Det gør skide ondt og jeg har virkelig været så dårlig så jeg endda har fået provokeret min cyklus til at starte forfra mindst 2 uger for tidligt, det må bare betyde at der var noget helt skævt, for min mave har da godt nok slået knuder de sidste 2 ugers tid.

Selvom jeg mener det er den rigtige løsning, at bede ham flytte, så har jeg faktisk rigtig dårlig samvittighed over det. Han er helt knust, og det skærer i mig at se den store mand bare hulke og hulke, og ikke ønske at leve. Men altså jeg prøver at trøste uden at sige for meget. Har dog ikke set eller hørt fra ham siden igår eftermiddags, så går ud fra han forsøger at finde trøst hos sin familie. Jeg håber bare at de er gode til at trøste ham.

Jeg har det lidt sådan, at jeg tror jeg er nødt til at gøre det her, for at se om det er det der er det rigtige for os. Jeg aner da ikke om jeg fortryder det, men så må jeg jo tage det til den tid. Lige nu skal jeg ikke have nogen forpligtigelser, ud over ungerne, i et godt stykke tid, og så må jeg jo se hvad der sker videre der fra. Måske falder jeg for en eller anden, der kan vise mig hvordan livet kan være dejligt, og ikke kun trist. Måske fortryder jeg min beslutning, eller måske skal jeg bare slet ikke have nogen, bare være mig selv og ungerne i laaang tid. det ved jeg ikke endnu.

Og så har du i øvrigt helt ret i dine observationer ellers, omkring det med ham filejsen. Ja jeg har tænkt mig at møde ham, for at se om han måske ER spændende, for vi havde det rigtig rart, men han er ike skyldneren i det der er sket nu, han er bare et kraftigt spark i røven så at sige...

Anmeld

26. oktober 2009

mariamiss6

qp skriver:

Ahh ja det kan jeg godt forstå har været hårdt, at se. Men sådan har du vel også haft det når han selv har været ude og lave "noget lort"?... Jeg synes det lyder som en god idé det med "at finde dig selv".

Nej mht ano så havde jeg slet ikke gættet på dig, du skrev jo få dage forinden at du ville jeres forhold og forklarede virkelig, at det var det rette for dig... såååeh....

Men det skal så siges, at jeg undrede mig over at du skrev privat lige efterfølgende.... hehe

Hvad med ham den anden, ingen kontakt eller? ...........

jeg er sikker på at hvis jeg har skrevet noget med at det 'bare var ham jeg altid og evigt skullle leve med' så har der stået noget mellem linierne, eller også har jeg bare forsøgt at overtale mig selv hehe... Det korte af det meget lange er, at jeg altid har vidst at han ikke gjorde noget godt for mit humør, han har da gjort gode ting for mig, men aldrig for mit humør og velvære.

Ham filejsen snakker jeg med, han er fuldt informeret om HELE situationen, også de store tvivlsspørgsmål og andet bavl. Men ja jeg regner med vi lige skal mødes, i hvert fald 1 gang, for je vil da gerne lære hm t kende og se om han nu også virkelig er så fantastisk hehe... Men jeg har ikke planer om at introducere ham for ugerne lige pt. så vi skal ikke til at lege mor-far-og-børn, vi skal bare se hinanden lidt an.......

Anmeld

26. oktober 2009

qp

mariamiss6 skriver:

jeg er sikker på at hvis jeg har skrevet noget med at det 'bare var ham jeg altid og evigt skullle leve med' så har der stået noget mellem linierne, eller også har jeg bare forsøgt at overtale mig selv hehe... Det korte af det meget lange er, at jeg altid har vidst at han ikke gjorde noget godt for mit humør, han har da gjort gode ting for mig, men aldrig for mit humør og velvære.

Ham filejsen snakker jeg med, han er fuldt informeret om HELE situationen, også de store tvivlsspørgsmål og andet bavl. Men ja jeg regner med vi lige skal mødes, i hvert fald 1 gang, for je vil da gerne lære hm t kende og se om han nu også virkelig er så fantastisk hehe... Men jeg har ikke planer om at introducere ham for ugerne lige pt. så vi skal ikke til at lege mor-far-og-børn, vi skal bare se hinanden lidt an.......

Don't get me wrong... men altså, sådan som du beskriver din mands påvirkning på dit indre/ ydre så tror jeg sgu alle andre mænd ville have en mere positiv indvirkning på dig.

Det lyder spændende med ham den anden - og hvis han ikke er så fantastisk irl, ja så har han da i det mindste fået dig til, at åbne øjnene for den situation du befinder dig i på godt og ondt.

Jeg håber virkelig det bedste for dig.... og kan da fortælle, at livet som enlig OG single mor faktisk ikke er så ringe endda

Anmeld

26. oktober 2009

mariamiss6

qp skriver:

Don't get me wrong... men altså, sådan som du beskriver din mands påvirkning på dit indre/ ydre så tror jeg sgu alle andre mænd ville have en mere positiv indvirkning på dig.

Det lyder spændende med ham den anden - og hvis han ikke er så fantastisk irl, ja så har han da i det mindste fået dig til, at åbne øjnene for den situation du befinder dig i på godt og ondt.

Jeg håber virkelig det bedste for dig.... og kan da fortælle, at livet som enlig OG single mor faktisk ikke er så ringe endda

hehe nej hvis man kan finde ud af at være enlig og single, så er det garanteret ganske glimrende, man kan jo altid skaffe sig lidt sjov i gaden hvis det går helt op i baby....

Jeg tror såmænd got vi kunne leve sammen, en dag måske, men vi skal lære at kommunikere på et ordentligt plan. og vi er begge nødt til at være glade.... især mig selv. han er såmædn ikke ksyld i mine depressioner, for jeg har altid været deprimeret, eller depressiv i hvert fald.... Han har ligesom bare ikke formået at hjælpe mig ud af hullerne når det har været galt, og det kan jeg ikke fortsætte med at leve i.

Men ja, jeg håber da også det kommer til at gå rigtig godt, uanset hvordan og med hvem det hele ender.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.