Lalandia, hot mama eller Momse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. oktober 2009

Muffinmus

klart bikini:-)

Man er sgu ikke mere momse end man gør sig til...

HADER badedragter....og de får folk til at se småbuttede ud synes jeg.Så hop i den to delte og vær lækker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. oktober 2009

Rasmine

MariaE skriver:

klart bikini:-)

Man er sgu ikke mere momse end man gør sig til...

HADER badedragter....og de får folk til at se småbuttede ud synes jeg.Så hop i den to delte og vær lækker

Nemli!

Må lige se hvad jeg kan finde af smarte DÆKKENDE bikinier!

Tak for svar alle damer (momser)

Anmeld

26. oktober 2009

Tynen

Det kommer vel an på om du skal flexe

Trine - Der stemmer for bikini

Anmeld

26. oktober 2009

Juniors mor

Marco2 skriver:

Hvis jeg havde det godt med at vise min krop i en bikini synes jeg da man er mest læks og fiks i sådan en. Men nu har jeg et traktosdæk hængende udover linningen dimensioneret til et månefartøj, så jeg bliver nødt til at sige at jeg ville komme i badedragt... Nej, det er sgu ikke sikkert. Har så mange lækre bikinier, og tvivler på at alle i Lalandia er smækre. Jeg vil komme i bikini hvis jeg følte mig tilpas i den I sommers på Kreta valsede jeg da rundt i bikini.. så hvorfor ikke i Lalandia?

Og du er jo læks så i bikini da...

Ag

Nemlig! De fleste der er I Lalandia har jo små børn, og det er altså de færreste der har helt stramt maveskind og kan klemme sig ned i en fiks badesag i str 34. Tag du det på, du føler dig bedst tilpas i...... Vi var der for ca 2 måneder siden, og det er meget blandet om damerne har bikini eller dragt på.

God tur - så skal du vel op og prøve Tornadoen ?

Anmeld

26. oktober 2009

Mie A

Det er da helt klart Bikinien der skal frem!!

Anmeld

26. oktober 2009

Nadi

Jeg var total momse i Lalandia i sommers. I tan-kini. I ved, de der lange toppe der dækker maven og så bikinitrusser til. Øv.

Jeg savner at være bare lidt lækker. Men det skal nok komme igen når jeg engang er færdig med at få børn. For hold da kæft, hvor graviditet bare ødelægger min krop! Helt vildt, synes jeg. Men så er det jo godt at jeg har viljestyrke.. Aaheem..

Ej de er bare så fede de der tan-kinier. Ville ønske jeg havde krop til at gå i sådan en!!

Anmeld

26. oktober 2009

Tut

Jeg havde selv valgt en badedragt, men jeg er også fed og har strækmærker.

Men Bacon, you little sexy thing, du hopper da i en bikini og er MAX lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.