Lalandia, hot mama eller Momse???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hot mama eller Momse?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.935 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

Rasmine

Hvis I nu, HELT objektivt skulle komme med en mening om hvad man bruger i Lalandia, hvad mener I så?

-Bruger damer som mig bikini eller badedragt?

Hvad gør I selv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Rasmine

PS; nu mener jeg altså ikke en lille string trusse, men et par pants af en art.

Anmeld

25. oktober 2009

Mary

Fuldstændig det badetøj du vil ha det bedst med at ha på!  

Anmeld

25. oktober 2009

Nadi

Jeg har stemt bikini, du er jo HOT

Anmeld

25. oktober 2009

Susan1978

Badedragt.. 

det er et badeland og ikke en strand hvor man skal have sol på kroppen... 

Anmeld

25. oktober 2009

Siber

jeg tager det på jeg føler mig bedst tilpas i, og lige pt er det hverken bikini eller badedragt

Men men jeg beundre de der er fuldstændig tilpas med sig selv og det de føler sig bedst i.

Du er jo så smækker hop dog i bikinien. Jeg tænker aldrig at man kan blive for gammel til bikini, men man kan komme til at se for gammel ud hvis man ikke føler sig tilpas.

Jeg kommer nok aldrig i bikini igen, øv! vil gerne i lalandia øv, vil gerne være lækker mom i bikini øv!

Knus Siber

Anmeld

25. oktober 2009

BellaT

Jeg var total momse i Lalandia i sommers. I tan-kini. I ved, de der lange toppe der dækker maven og så bikinitrusser til. Øv.

Jeg savner at være bare lidt lækker. Men det skal nok komme igen når jeg engang er færdig med at få børn. For hold da kæft, hvor graviditet bare ødelægger min krop! Helt vildt, synes jeg. Men så er det jo godt at jeg har viljestyrke.. Aaheem..

Anmeld

25. oktober 2009

Rasmine

OMG

Det var så nok ikke lige sådan et resultat jeg regnede med.

Troede ikke så mange ville foretrække en badedragt!

Anyways, må til badetøjsforhandler, og se hvad de kan byde på af smarte bikinier, som er så højtaljede at kanten på trussen lige sidder PÅ dellen, og ikke under.

Ellers må man jo i Intersport eller lign. og finde en ny SMART badebody...

Mette - som ej har i sinde at vise sig i den gamle badedragt mere, den er vist RET tyndslidt på jaderne, har jeg hørt 

Anmeld

25. oktober 2009

Mary

Godt det ikke er mig der skal i badeland siger jeg bare - jeg kan ikke være i graviditetsdragten mere

Anmeld

25. oktober 2009

Marco2

Hvis jeg havde det godt med at vise min krop i en bikini synes jeg da man er mest læks og fiks i sådan en. Men nu har jeg et traktosdæk hængende udover linningen dimensioneret til et månefartøj, så jeg bliver nødt til at sige at jeg ville komme i badedragt... Nej, det er sgu ikke sikkert. Har så mange lækre bikinier, og tvivler på at alle i Lalandia er smækre. Jeg vil komme i bikini hvis jeg følte mig tilpas i den I sommers på Kreta valsede jeg da rundt i bikini.. så hvorfor ikke i Lalandia?

Og du er jo læks så i bikini da...

Ag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.