Hvad sker der med mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Det kan jeg godt forstå, det er også mange ting på en gang at forholde sig til. Og hvis/når du har stress, så gør det også at man slet ikke kan overskue kriser. Jeg har selv haft en mild depression, og samtidig opdagede jeg en knude i brystet. Det var virkelig angstprovokerende og mega uoverskuelig! Jeg tog en veninde med til undersøgelsen. Både som støtte, men også for at jeg havde en der kunne hjælpe mig med at huske alt der blev sagt. Det viste sig at det bare var en harmløs vandcyste, som han tømte med en kanyle med det samme (gjorde slet ikke ondt). Mht hjertet så kan uregelmæssigheder også betyde meget forskelligt, så det betyder ikke nødvendigvis at der er noget livstruende. 

Kan godt forstå det er overvældende, men det kan være det ikke er så alvorligt. Men det er godt at få tjekket, bare nu hvis. Og så synes jeg du skal ringe til lægen på mandag og få en tid så han/hun kan hjælpe dig. For problemet med stress er, at det bare blive værre jo længere tid der går uden man gør noget. Og du kan risikere det udvikler sig til en depression. I princippet kan det også være en mild depression du har, symptomerne minder lidt om hinanden. 

Okay, jeg læste også at hvis det var det blev sen tømt med det samme. Tæller dagene ned til efter påske. Men det er som om når jeg virkelig gør alt hvad jeg kan for at tænke på noget andet og lave beskæftige mig med noget andet med børnene, så forsvinder svimmelheden lidt, men hvis jeg tænker på alt det her igen, så kommer det tilbage med høj fart. 
min datter kom til at sparke mig på begge bryst idag med fuld kraft da vi legede og hun rullede rundt. Det gjorde jo selvfølgelig hammer ondt, og her sidst på aftenen, har det været ømt, har jo ondt, stikken og prikken i brystet ofte, så bliver jeg igen bekymret om det er det eller om det “bare” er efter hun ramte mig..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Håber jeg virkelig heller ikke! Begynder jo at Tro jeg rent faktisk fejler noget

Kan godt føle med dig at du frygter det. Men tag det roligt og slå kold vand i blodet. 

Hvornår kan du se lægen?

Anmeld Citér

27. marts 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Kan godt føle med dig at du frygter det. Men tag det roligt og slå kold vand i blodet. 

Hvornår kan du se lægen?

Lægen ville først tale om svimmelhed, kvalme, når jeg har været ved hjertelægen efter påske

Anmeld Citér

27. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Lægen ville først tale om svimmelhed, kvalme, når jeg har været ved hjertelægen efter påske

Okay. Men det må jeg nok sige at det er længe og gå og ha det som du har det og bekymret. Men ved det sikkert svært men tænk positivt at der ikke er noget galt.

Anmeld Citér

28. marts 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Okay. Men det må jeg nok sige at det er længe og gå og ha det som du har det og bekymret. Men ved det sikkert svært men tænk positivt at der ikke er noget galt.

Ja

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.