Hvad sker der med mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.835 visninger
24 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. marts 2021

Anonym trådstarter

Jeg kontakter selvfølgelig lægen i morgen. Men jeg er urolig og bange for hvad der sker med mig. 
derfor skriver jeg til jer, for at høre om i kan genkende det måske, og fortælle mig hvad der sker.

Jeg bliver pludselig og ca 3-4 gange om ugen ramt af dette:

svimmelhed, som om jeg ikke kan være i mig selv, ryger sådan ud af min egen krop? Hvis det giver mening, bliver langsom, min koncentration halter, voldsom kvalme, som om jeg falder i staver hvis jeg leger med mine børn, læser på tlf eller andet( hvis det giver mening) bliver tung i øjnene. 

Har lyst til bare at sætte hænderne foran ansigtet og gemme mig i et mørkt rum.

bliver utrolig utrolig urolig og bange for hvad jeg fejler. Bliver utrolig bange for om jeg fejler noget og skal dø fra mine børn

Hvad sker der med mig?

Det rammer mig bare med fuld styrke fuldstændig ud af det blå? 

hvad sker der?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2021

Kir

Er der noget i dit liv/din hverdag som gør at du er presset? Jeg får det på den måde når jeg bliver overbelastet og begyndende stresset. Derudover sover jeg også dårlig om natten pga tankemylder. 

Anmeld Citér

18. marts 2021

Mom

Profilbillede for Mom

Hvad med fald i blodsukker? Får du spist ordentligt?

Anmeld Citér

18. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Det kan muligvis være stress eller at du mangler vitaminer eller du spiser for lidt. 

Anmeld Citér

18. marts 2021

Baby17

Anonym skriver:

Jeg kontakter selvfølgelig lægen i morgen. Men jeg er urolig og bange for hvad der sker med mig. 
derfor skriver jeg til jer, for at høre om i kan genkende det måske, og fortælle mig hvad der sker.

Jeg bliver pludselig og ca 3-4 gange om ugen ramt af dette:

svimmelhed, som om jeg ikke kan være i mig selv, ryger sådan ud af min egen krop? Hvis det giver mening, bliver langsom, min koncentration halter, voldsom kvalme, som om jeg falder i staver hvis jeg leger med mine børn, læser på tlf eller andet( hvis det giver mening) bliver tung i øjnene. 

Har lyst til bare at sætte hænderne foran ansigtet og gemme mig i et mørkt rum.

bliver utrolig utrolig urolig og bange for hvad jeg fejler. Bliver utrolig bange for om jeg fejler noget og skal dø fra mine børn

Hvad sker der med mig?

Det rammer mig bare med fuld styrke fuldstændig ud af det blå? 

hvad sker der?

Det er svært at svare på hvad det skyldes. God ide at snakke med din læge, da der kan være mange årsager.

Men jeg vil alligevel sige, at det første jeg lige tænkte, var om det kan være en form for angstanfald du får? 

Anmeld Citér

18. marts 2021

Anonym

Stress/overbelastning, øresten eller blodsukkeret? 

min stedmor havde det ca. sådan der da hun havde øresten 

Anmeld Citér

25. marts 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Er der noget i dit liv/din hverdag som gør at du er presset? Jeg får det på den måde når jeg bliver overbelastet og begyndende stresset. Derudover sover jeg også dårlig om natten pga tankemylder. 

Min kæreste, mine børns far, har været meget turbulent forhold. Jeg har flere gange bedt ham flytte, da han ikke har været sød overfor mig, men vil han ikke, det ender altid ud i skænderier, og så går der et par dage og så er alt som det plejer. 
inderst inde er vi bare ikke kærester mere, vi sover ikke en gang sammen. 

ved ikke om det kan gøre noget?

har fået taget blodprøver som var fine, mit blodtryk er lavt men det er det altid, og jeg har fået taget en EKG på hjertet, da jeg tit har prikken og stikken og ondt, den vidste urealmæssighed på hjertet. Har fået en tid hos hjerte lægen men desværre først efter påske. Har en lille knude i brystet på størrelse med en lille ært, og den har vokset lidt, så har fået en henvisning til at få det tjekket. 

har det stadig skidt, vanvittig svimmel, dårligt, kvalme helt vildt.

Anmeld Citér

25. marts 2021

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Hvad med fald i blodsukker? Får du spist ordentligt?

Jeg spiser og drikker meget. 

har fået taget blodprøver som var fine, mit blodtryk er lavt men det er det altid, og jeg har fået taget en EKG på hjertet, da jeg tit har prikken og stikken og ondt, den vidste urealmæssighed på hjertet. Har fået en tid hos hjerte lægen men desværre først efter påske. Har en lille knude i brystet på størrelse med en lille ært, og den har vokset lidt, så har fået en henvisning til at få det tjekket. 

Men har det stadig MEGET skidt, vanvittig svimmel, dårlig, kvalme helt vildt.

Anmeld Citér

25. marts 2021

Anonym trådstarter

Det kan muligvis være stress eller at du mangler vitaminer eller du spiser for lidt. 

Ja håbede faktisk at jeg “bare” manglede vitaminer, har fået taget blodprøver som var fine, mit blodtryk er lavt men det er det altid, og jeg har fået taget en EKG på hjertet, da jeg tit har prikken og stikken og ondt, den vidste urealmæssighed på hjertet. Har fået en tid hos hjerte lægen men desværre først efter påske. Har en lille knude i brystet på størrelse med en lille ært, og den har vokset lidt, så har fået en henvisning til at få det tjekket. 

Men jeg har det stadig skidt, vanvittig svimmel, dårligt, kvalme helt vildt.

Anmeld Citér

25. marts 2021

Anonym trådstarter

Baby17 skriver:

Det er svært at svare på hvad det skyldes. God ide at snakke med din læge, da der kan være mange årsager.

Men jeg vil alligevel sige, at det første jeg lige tænkte, var om det kan være en form for angstanfald du får? 

Jeg har fået taget blodprøver som var fine, mit blodtryk er lavt men det er det altid, og jeg har fået taget en EKG på hjertet, da jeg tit har prikken og stikken og ondt, den vidste urealmæssighed på hjertet. Har fået en tid hos hjerte lægen men desværre først efter påske. Har en lille knude i brystet på størrelse med en lille ært, og den har vokset lidt, så har fået en henvisning til at få det tjekket. 

Jeg ved ikke om det er angstanfald, kan ikke helt finde ud af hvordan man har det hvis man har angstanfald

har det stadig skidt, vanvittig svimmel, dårligt, kvalme helt vildt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.