Hvad sker der med mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Stress/overbelastning, øresten eller blodsukkeret? 

min stedmor havde det ca. sådan der da hun havde øresten 

Jeg har faktisk fornyeligt (ca 14 dage siden) været ved ørelægen og der så alt fint ud. Ville ørelægen kunne se hvis jeg havde Øresten eller hvordan finder man ud af det??

Jeg har fået taget blodprøver som var fine, mit blodtryk er lavt men det er det altid, og jeg har fået taget en EKG på hjertet, da jeg tit har prikken og stikken og ondt, den vidste urealmæssighed på hjertet. Har fået en tid hos hjerte lægen men desværre først efter påske. Har en lille knude i brystet på størrelse med en lille ært, og den har vokset lidt, så har fået en henvisning til at få det tjekket. 

har det stadig skidt, vanvittig svimmel, dårligt, kvalme helt vildt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2021

Kir

Anonym skriver:

Min kæreste, mine børns far, har været meget turbulent forhold. Jeg har flere gange bedt ham flytte, da han ikke har været sød overfor mig, men vil han ikke, det ender altid ud i skænderier, og så går der et par dage og så er alt som det plejer. 
inderst inde er vi bare ikke kærester mere, vi sover ikke en gang sammen. 

ved ikke om det kan gøre noget?

har fået taget blodprøver som var fine, mit blodtryk er lavt men det er det altid, og jeg har fået taget en EKG på hjertet, da jeg tit har prikken og stikken og ondt, den vidste urealmæssighed på hjertet. Har fået en tid hos hjerte lægen men desværre først efter påske. Har en lille knude i brystet på størrelse med en lille ært, og den har vokset lidt, så har fået en henvisning til at få det tjekket. 

har det stadig skidt, vanvittig svimmel, dårligt, kvalme helt vildt.

Det kan da helt sikkert godt have noget med det at gøre, det må da være super stressende at være i. 

Du kan læse mere om symptomer her: https://www.sundhed.dk/borger/sundhed-og-forebyggelse/livsstil/stress/

Hvis du tror det kan være det, så synes jeg du skal få en tid hos lægen og få en snak. Det er super vigtigt at gøre noget ved det, det bliver bare værre jo længere tid der går. 

Anmeld Citér

26. marts 2021

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg spiser og drikker meget. 

har fået taget blodprøver som var fine, mit blodtryk er lavt men det er det altid, og jeg har fået taget en EKG på hjertet, da jeg tit har prikken og stikken og ondt, den vidste urealmæssighed på hjertet. Har fået en tid hos hjerte lægen men desværre først efter påske. Har en lille knude i brystet på størrelse med en lille ært, og den har vokset lidt, så har fået en henvisning til at få det tjekket. 

Men har det stadig MEGET skidt, vanvittig svimmel, dårlig, kvalme helt vildt.

Godt du kom til lægen.

Men jeg kan læse længere inde i tråden, at du har udfordringer i dit parforhold. Og det kan da snildt hænge sammen med din fysiske tilstand. Du er måske psykisk belastet (altså stress eller andet), og det skal du da have hjælp til.

Anmeld Citér

26. marts 2021

Anonym

Du er ikke gået ind i overgangsalderen, vel? 

Anmeld Citér

26. marts 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Du er ikke gået ind i overgangsalderen, vel? 

Nej jeg er 29

Anmeld Citér

26. marts 2021

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Godt du kom til lægen.

Men jeg kan læse længere inde i tråden, at du har udfordringer i dit parforhold. Og det kan da snildt hænge sammen med din fysiske tilstand. Du er måske psykisk belastet (altså stress eller andet), og det skal du da have hjælp til.

Ja jeg ved ikke om det virkelig er parforholdet der dræber mig langsomt. Men det er svært at leve i. 

Anmeld Citér

26. marts 2021

Anonym trådstarter

Kir skriver:

Det kan da helt sikkert godt have noget med det at gøre, det må da være super stressende at være i. 

Du kan læse mere om symptomer her: https://www.sundhed.dk/borger/sundhed-og-forebyggelse/livsstil/stress/

Hvis du tror det kan være det, så synes jeg du skal få en tid hos lægen og få en snak. Det er super vigtigt at gøre noget ved det, det bliver bare værre jo længere tid der går. 

Jeg har næsten alle de symptomer som stress beskriver. Men jeg bliver rigtig bekymret når jeg har fået at vide at jeg har urealmæssighed på hjertet og en knude i brystet som jeg har fået en henvisning til at få tjekket osv er bange for jeg fejler noget alvorligt. Alt er oven i hinanden

Anmeld Citér

27. marts 2021

Kir

Anonym skriver:

Jeg har næsten alle de symptomer som stress beskriver. Men jeg bliver rigtig bekymret når jeg har fået at vide at jeg har urealmæssighed på hjertet og en knude i brystet som jeg har fået en henvisning til at få tjekket osv er bange for jeg fejler noget alvorligt. Alt er oven i hinanden

Det kan jeg godt forstå, det er også mange ting på en gang at forholde sig til. Og hvis/når du har stress, så gør det også at man slet ikke kan overskue kriser. Jeg har selv haft en mild depression, og samtidig opdagede jeg en knude i brystet. Det var virkelig angstprovokerende og mega uoverskuelig! Jeg tog en veninde med til undersøgelsen. Både som støtte, men også for at jeg havde en der kunne hjælpe mig med at huske alt der blev sagt. Det viste sig at det bare var en harmløs vandcyste, som han tømte med en kanyle med det samme (gjorde slet ikke ondt). Mht hjertet så kan uregelmæssigheder også betyde meget forskelligt, så det betyder ikke nødvendigvis at der er noget livstruende. 

Kan godt forstå det er overvældende, men det kan være det ikke er så alvorligt. Men det er godt at få tjekket, bare nu hvis. Og så synes jeg du skal ringe til lægen på mandag og få en tid så han/hun kan hjælpe dig. For problemet med stress er, at det bare blive værre jo længere tid der går uden man gør noget. Og du kan risikere det udvikler sig til en depression. I princippet kan det også være en mild depression du har, symptomerne minder lidt om hinanden. 

Anmeld Citér

27. marts 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Ja håbede faktisk at jeg “bare” manglede vitaminer, har fået taget blodprøver som var fine, mit blodtryk er lavt men det er det altid, og jeg har fået taget en EKG på hjertet, da jeg tit har prikken og stikken og ondt, den vidste urealmæssighed på hjertet. Har fået en tid hos hjerte lægen men desværre først efter påske. Har en lille knude i brystet på størrelse med en lille ært, og den har vokset lidt, så har fået en henvisning til at få det tjekket. 

Men jeg har det stadig skidt, vanvittig svimmel, dårligt, kvalme helt vildt.

Kan godt forstår det skrækkeligt og gå og tænke på. Forhåbenligt at det ikke er noget farligt.

Anmeld Citér

27. marts 2021

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Kan godt forstår det skrækkeligt og gå og tænke på. Forhåbenligt at det ikke er noget farligt.

Håber jeg virkelig heller ikke! Begynder jo at Tro jeg rent faktisk fejler noget

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.