Anonym skriver:
Jeg har næsten alle de symptomer som stress beskriver. Men jeg bliver rigtig bekymret når jeg har fået at vide at jeg har urealmæssighed på hjertet og en knude i brystet som jeg har fået en henvisning til at få tjekket osv
er bange for jeg fejler noget alvorligt. Alt er oven i hinanden 
Det kan jeg godt forstå, det er også mange ting på en gang at forholde sig til. Og hvis/når du har stress, så gør det også at man slet ikke kan overskue kriser. Jeg har selv haft en mild depression, og samtidig opdagede jeg en knude i brystet. Det var virkelig angstprovokerende og mega uoverskuelig! Jeg tog en veninde med til undersøgelsen. Både som støtte, men også for at jeg havde en der kunne hjælpe mig med at huske alt der blev sagt. Det viste sig at det bare var en harmløs vandcyste, som han tømte med en kanyle med det samme (gjorde slet ikke ondt). Mht hjertet så kan uregelmæssigheder også betyde meget forskelligt, så det betyder ikke nødvendigvis at der er noget livstruende.
Kan godt forstå det er overvældende, men det kan være det ikke er så alvorligt. Men det er godt at få tjekket, bare nu hvis. Og så synes jeg du skal ringe til lægen på mandag og få en tid så han/hun kan hjælpe dig. For problemet med stress er, at det bare blive værre jo længere tid der går uden man gør noget. Og du kan risikere det udvikler sig til en depression. I princippet kan det også være en mild depression du har, symptomerne minder lidt om hinanden.
Anmeld
Citér