Hvis i har en bedste ven. Sådan en ven som er på stadie med en bror/søster. Som singler har i set hinanden flere gange om ugen til hyggeaftener med film, mad, snak og spil osv.
Selvfølgelig kan det ikke fortsætte med flere dage om ugen osv. nu er der et forhold og evt nye børn med inde i det.
grunden til at jeg spørger er at min bedste ven har fået en kæreste. (Utrolig dejlig pige. Det kan jeg slet ikk pointere nok. Hun er så god til ham!) men fra at gå fra at snakke/skrive sammen hver dag og ses flere gange om ugen. Kan der pludselig gå uger mellem vi ses, snakker aldrig sammen i telefon mere, kan til nødt lige få en kort messenger besked ind imellem og hvis man endelig sidder og fører en samtale så kommer der pludselig ikke noget svar selvom man kan se der er online flere gange i flere timer efter.
i onsdags skrev jeg f.eks til ham om han kunne hjælpe med et it problem jeg havde. Ja skriver han men han havde lige en samtale med en elev så ville han ringe bagefter. Efter en time havde han stadig ikk ringet. Okay fair nok, han er lærer og har undervisning. Da jeg ved han har fået fri skriver jeg så igen og spørger om han har tid. Det er svaret nej fordi han var på vej et sted hen osv. hørte aldrig tilbage fra ham efter det.
Vi har har friweekender på samme tid og der ses vi heller ikke.
Og når jeg så endelig ses med nogle andre (altid samme personer) i weekenderne fordi jeg ikke bare gider sidde hjemme i mine friweekender. Så skal jeg høre på at han ikke vil ses før jeg er testet fordi dem jeg ses med jo ikke er en del af hans boble osv osv osv.
hvordan ville i have det hvis det var jer?
jeg føler mig virkelig tilsidesat efterhånden. Har også sagt det til ham på en pæn måde. Men han går i forsvarsposition med det samme. Jeg savner jo sådan set bare min bigbrother.
men er det forkert at jeg føler mig tilsidesat ?
Anmeld
Citér