Hun tisser hele tiden i bukserne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2021

Anonym trådstarter

fehår skriver:

Du skriver 5 uheld, og at hun har været blefri i seks måneder. Det lyder da ret flot!

Jeg er ellers enig med Fortvivlet. 

5 uheld i dag. 2 i går. 0 i forgårs. På dårlige dage har hun 10 uheld. Jeg er fuldkommen brugt fordi hun kigger på mig, tager sig til tissekonen og jeg siger “skal du tisse?” “Ja” og så tisser hun. På vores seng + dyne, på vores spisebordsstol, på gulvet, på sine udendørsting (jaja, legen kan være svær at stoppe når man hygger sig). Jeg vasker og vasker og vasker og jeg har ikke overskuddet til at rydde op efter hende så ofte når hun så bevidst tisser. Hun kan også stille sig foran toilettet og tisse i bukserne - ikke fordi hun ikke når det, men fordi hun ikke havde lyst til at sidde på toilet - selvom hun kan se os/høre os. Selvom vi snakker med hende. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2021

fehår

Anonym skriver:

5 uheld i dag. 2 i går. 0 i forgårs. På dårlige dage har hun 10 uheld. Jeg er fuldkommen brugt fordi hun kigger på mig, tager sig til tissekonen og jeg siger “skal du tisse?” “Ja” og så tisser hun. På vores seng + dyne, på vores spisebordsstol, på gulvet, på sine udendørsting (jaja, legen kan være svær at stoppe når man hygger sig). Jeg vasker og vasker og vasker og jeg har ikke overskuddet til at rydde op efter hende så ofte når hun så bevidst tisser. Hun kan også stille sig foran toilettet og tisse i bukserne - ikke fordi hun ikke når det, men fordi hun ikke havde lyst til at sidde på toilet - selvom hun kan se os/høre os. Selvom vi snakker med hende. 

Sorry, jeg læste forkert.

Har I været forbi lægen og fået hende undersøgt for blærebetændelse?

Anmeld Citér

26. februar 2021

Anonym

Da min dreng blev blefri der gik der også længe hvor han gik på toilettet som han skulle og pludselig. Så begyndte han ellers bare at tisse i bukserne hele tiden flere gange dagligt. Og det skete i mange perioder pc’er de første 2 år. 

vi fandt ud af at det hang sammen med det vi kalder tigerspring når de er spæd. Hver gang han ligesom ramte et nyt spring i udviklingen så begyndte tisseriet igen. 

Hver gang sagde han selv at han enten ikk kunne nå på toilettet, mærke at han skulle tisse eller at han havde tisset selvom han car gennemvædet af urin. Det eneste vi gjorde var bare at sige “nå for pokker. Så det godt der er rent tøj i skabet” gav ham nyt tøj på og så var vi videre 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.