Anonym skriver:
Hej piger,
jeg har fået muligheden for at udleve min drøm, og åbne en fysisk børnetøjs butik, i et område hvor det mangler!
vi har 25 km den ene vej til nærmeste butik og 45 km den anden vej.
når! Men vi har et dilemma nu. Det lokale jeg regnede med, er lejet ud til anden side (trods det en “lille” by og Corona - var der uventet kamp om lejemålet
)
nu har jeg fået tilbudt et andet lokale, som er ny i standsat. Det er på en “gård” ca. 1 km fra by skiltet.
så fra at ligge på “hovedgaden”, kommer det til at ligge for enden af en “lille” kort blind vej, ved hovedvejen.
Ville I stadig besøge butikken? Eller ville I så ikke kigge forbi, fordi det ikke lå på “hovedgaden” som de som de 8 andre små butikker i byen.
det er en lille by med ca. 2500 indbyggere.
på forhånd tak 
Har du talt med andre, der har forsøgt eller gjort det samme?
Hvis man lader være med at indregne Corona, så vil dine chancer være minimale til ikke-eksisterende for at overleve.
Hvis du gennemtænker alt fra forretningsplan til avancer til etableringsomkostninger og kundegrundlagsundersøgelse, så vil du relativt let kunne regne ud, at en snæver butik på landet uden netbutik ikke overlever ret længe.
Hvis du ikke skal låne penge og selv kan betale månedlige omkostninger, så giv det da et skud, men selv store veletablerede forretninger kæmper, selv under normale omstændigheder.
Anmeld
Citér