Det kommer an på præcis hvad du sælger. Personligt vil jeg hellere bruge mine penge på noget fornuftigt end på dyrt mærketøj, så hvis det er det som du sælger, så ville jeg aldrig komme forbi. Lå butikken inde i byen, så jeg tilfældigvis kom forbi når jeg var derinde, ville der være større sandsynlighed for at gå derind, hvis jeg kunne se udefra at det var besøget værd (fx tilbud eller nogle specielle varer, eller at butikken så meget hyggelig eller spændende ud).
Ligger du langt fra "strøget", så skal du have noget andet der tiltrækker end at du bare er endnu en i rækken af børnetøjsbutikker. Der ligger en lille rodebutik i Rudkøbing, som vi altid går ind i, når vi er i byen, for til jul er der pyntet gevaldigt op med julepynt, som man kan købe, og der er nogle gange smagsprøver på småkager eller hvad de lige har (derudover sælger de brugskunst, legetøj og muligvis lidt børnetøj).
Du kan også vælge at sælge ting, tøj eller sager, som alle andre ikke har, og så kan turen også være et besøg værd. Men hvis du bare er en børnetøjsbutik, så er svaret nej, jeg ville nok aldrig ende derude. 
Anmeld
Citér