Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ivfmarie skriver: hva mener du?
hva mener du?
I er bare skønne...
På en dag som denne hvor alt bare er noget lort, så er det jo en fantastisk video at sidde os se, jeg har set den 2 gange, og kommer sikkert til at se den igen senere.
Bliver jo i super humør
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tut skriver: I er bare skønne... På en dag som denne hvor alt bare er noget lort, så er det jo en fantastisk video at sidde os se, jeg har set den 2 gange, og kommer sikkert til at se den igen senere. Bliver jo i super humør
Hov da.. hvorfor er det en træls dag?
Knus og kram!
Hvad er der galt, Tutti
Ja, tøser - 1000 mange gange tak for en rigtig fed aften!!!
Jeg er bare fuldstændig færdig og har selvfølgelig 3 børn der ikke gider at sove... Men det er okay, for jeg har lige fået en vanielle milkshake
Åh, hvor er I skønne, selvom I ligner en flok spassere Savner jer allesammen Tak for kigget.
linemus skriver: Åh, hvor er I skønne, selvom I ligner en flok spassere Savner jer allesammen Tak for kigget.
Det var også spasserlegen!! måske derfor Helle ik forstod den.
Susan1978 skriver: Det var også spasserlegen!! måske derfor Helle ik forstod den.
Forstod Helle den ikke?? ()
ivfmarie skriver: Forstod Helle den ikke?? ()
Nej. Til gengæld var der flere, der havde forbløffende godt fat i konceptet lige fra starten.
Helle30 skriver: Nej. Til gengæld var der flere, der havde forbløffende godt fat i konceptet lige fra starten.
Nåe.. Ve do ha' en bette kiks?
jeg synes du var såååååååååå søøøøøøøøøøøøøødd
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128