Tak for igår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.049 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. oktober 2009

..

Tusind tak for igår. Det var skønt endeligt at møde nogen af jer. Det er meget lang tid siden jeg har hygget mig så meget, jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst ikke har haft lyst til at tage hjem..

Jeg havde ellers mine tvivl om det nu var en god ide at tage med, jeg kendte jer jo ikke og jeg har to gange mødtes med nogen fra min-mave.dk og det har ikke været nogen succes. Jeg tænkte dog at jeg føler jeg kender jer lidt herinde fra og når I skriver om jeres møder lyder det super hyggeligt så jeg kunne give det et forsøg - GODT JEG GJORDE DET!!

Jeg hyggede mig super meget og man kan slet ikke lade være med at føle sig godt tilpas í jeres selskab! Tak fordi I tog så godt imod mig, fantastisk at man kan komme med for første gang og føle at man bare hører til..

I er super festlige og glæder mig allerede til næste gang, måske til babytræf her hos mig, eller en fest igen - smider gerne mand og unger ud af huset og drikker mig i Hegnet sammen med jer når jeg er færdig med at amme

-Marie, du siger bare til når vi skal spille Wii igen - skal vist igang med at øve mig i hulahop og i at gå på line..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Lise

Hej Rikke,

Ja, tak for igår - det var bare skide hyggelig, og jeg gad godt nok heller ikke hjem!

Jeg er glad for at høre at du hyggede dig - det gjorde jeg også - og selvfølgelig hører du til..

Lise - der også gerne vil i hegnet næste gang

Anmeld

25. oktober 2009

..

Hehe.. Jeg bor faktisk på en vej det hedder Hegnet - så der er god mulighed for at komme i Hegnet næste gang

Var det hårdt at køre så langt så sent? Jeg kom hjem til Smilla som havde feber og tror måske hun har falsk strubehoste, hun lyder som en søløve

Knus Rikke

Anmeld

25. oktober 2009

Tynen

Årh, jeg er så mega misundelig over ikke at kunne komme med denne gang - Det lyder til at have været lige så hyggeligt som det plejer

Glæder mig til at se billeder fra dagen!

Anmeld

25. oktober 2009

Rasmine

Tak for sidst herfra også.

Det var rigtig hyggeligt, men fårk hvor var jeg træt da jeg skred i seng ALLEREDE kl. 03 hundrede!

Susan, når jeg tænker på dig, tænker jeg bræklyd.

Anmeld

25. oktober 2009

Susan1978

Jeg vil også gerne sige rigtig mange gange tak for igår/i dag..

KÆFT jeg elsker bare vores tider sammen, i er så fucking tilpas crazy at jeg bare føler mig hjemme.

starte med kaffe, kage og pølsehorn og bare hygge..

lave mad sammen - super lækre tortillas.. men det mest sindsyge krydret kød og super god guacomole.

Hygge, snak, wii, drinks, smøger på terrassen (lidt for mange, hvis i spør min hals) sindsyge spadser lege, flødeskum, forvirret nuttede kvindefolk, saltstænger, bunkehygge i stuen, snorken, og ikke mindst GRIN-HVIIN- og bare gå amok på slap line..

jeg har lagt billeder i mit fotoalbum i albumet fest hos Astrid og koden er også : Astrid

jeg har simpelthen måtte uploade dette video klip.

http://www.youtube.com/watch?v=iHvfQH2UbFY

jeg lover at slette det igen, så det ikke ligger der til evig tid. Håber ikke nogen af jer der er med har noget i mod det. Ellers må i sige til.

og Bacon..  når jeg tænker på dig tænker jeg - guf guf bræklyd..

Anmeld

25. oktober 2009

Rasmine

Susan1978 skriver:

Jeg vil også gerne sige rigtig mange gange tak for igår/i dag..

KÆFT jeg elsker bare vores tider sammen, i er så fucking tilpas crazy at jeg bare føler mig hjemme.

starte med kaffe, kage og pølsehorn og bare hygge..

lave mad sammen - super lækre tortillas.. men det mest sindsyge krydret kød og super god guacomole.

Hygge, snak, wii, drinks, smøger på terrassen (lidt for mange, hvis i spør min hals) sindsyge spadser lege, flødeskum, forvirret nuttede kvindefolk, saltstænger, bunkehygge i stuen, snorken, og ikke mindst GRIN-HVIIN- og bare gå amok på slap line..

jeg har lagt billeder i mit fotoalbum i albumet fest hos Astrid og koden er også : Astrid

jeg har simpelthen måtte uploade dette video klip.

http://www.youtube.com/watch?v=iHvfQH2UbFY

jeg lover at slette det igen, så det ikke ligger der til evig tid. Håber ikke nogen af jer der er med har noget i mod det. Ellers må i sige til.

og Bacon..  når jeg tænker på dig tænker jeg - guf guf bræklyd..

Haha, fedt klip. Og HELLE fatter bare nada.

Anmeld

25. oktober 2009

Tut

Ih hvor i hyggede jer...

Ville så gerne have været med

Fedt video - Stive kællinger

Knus tut

Anmeld

25. oktober 2009

ivfmarie

Åhhh... selvtak alle I skønne høns... Har stadig ondt i grinemusklen (sikkert den samme som der bruges til hula...)

Jeg sidder lige og reflekerer lidt over festlighederne, nyder en kop kaffe.. og samler kræfter inden unger kommer hjem om ti minutter..

Glæder mig allerede til næste gang - og til at se billeder

Knus søtte tøzzer

Anmeld

25. oktober 2009

ivfmarie

Tut skriver:

Ih hvor i hyggede jer...

Ville så gerne have været med

Fedt video - Stive kællinger

Knus tut

hva mener du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.