Syntes du her helt gal på den, i forhold til at mene at de vil stjæle julen og alt hva der til høre!
At de holder lillejuleaften med hans familie, har ik noget med dig og din jul at gøre.
Er selv vokset op med 2 juleaftner. 1 med min storebror (som er 20 år ældre) og hans kone og børn, og det var bare så hyggeligt. Vi fik julemiddag, dansede om juletræet og hyggede for vildt.
D 24, holdte vi så jul med min mormor, morfar, moster, onkel og fætre.
Mine fætre fik altid så vildt mange gaver juleaften, at det hele blev lidt "ligegyldigt" for dem. De kørte træt i at op, sige tak og videre til næste gave. Her var det dejligt at gaveræset, blev fordelt ud på 2 dage.
Nu holder vi stadig 2 juleaftner, da kærestens forældre er skilt. Så vi holder forjul med svigerfar og hans kone ca 1-2 uger før juleaften. Hans søster og nevøer kommer, og ungerne hygger sig, med deres gaver.
Juleaften køre så på skift, mellem min familie og hans mor og hendes mand.
Igen elsker ungerne at hygge med deres gaver, fordi de heller aldrig står og ska åbne mange, over et par timer.
Ingen af de 2 jule, er mere rigtig, hyggelig, og familie fokuseret, end den anden.
Der er ingen sure, skuffet miner, over hvordan og hvem vi holder jul sammen med, på de forskellige aftner. Vh Stine