God mad og gaver... Hvad betyder det? And, steg, konfekt og risalamande? Eller noget andet? Hvem siger de vil holde jul 2 gange?
Jeg er skilt fra mine børns far og vi skiftes derfor til at have ungerne juleaften+juledagene efterfølgende. Jeg har lavet en lillejuleaften tradition fordi jeg gerne selv vil se mine ungers søde ansigter når de pakker op og jeg vil ligeså gerne kunne give dem et kram for de fine ting de giver mig. Så det gør vi den 23. Sammen med mine forældre. Det er ikke en juleaften! Overhovedet. Det kan være eftermiddagshygge med æbleskiver og varm kakao , eller risengrød. Og så ligger gaverne fra mig og min familie under træet i vores stue. Vi går ikke rundt om træet, men gaverne får vi.
Alternativt skal alle gaver med deres far hjem, fragtes ud til hans forældre, og tilbage igen til ham. Og så hjem til mig. Og samtidig skal far så lige huske på hvilke gaver der var fra hvilken familie. Det er bare ren kaos og i øvrigt alt alt for mange gaver ift hvad ungerne kan overskue på én gang.. Og juledagene efter, har man som sagt hvis man har dem juleaften. For at det ikke bliver for meget skiften rundt.
Jeg har endnu ikke oplevet at ungerne glædede sig mindre til juleaften , så jeg kan virkelig ikke se hvad du er så bange for at miste
Anmeld
Citér