Psykolog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Men det ændre ikke på , at her får man ikke nogen form for hjælp . Så kan man diskutere om den ene eller anden form for hjælp er korrekt . 

Men helt kynisk glæder jeg mig over, at din kommune i hvert fald ikke bruger pengene forkert... måske er PPR nede på mandskab - men i det mindste ‘spildes’ offentlige kroner ikke på nytteløse indsatser. 

Tragisk selvfølgelig at PPR ikke griber børnene, men der ER jo kommuner i Danmark, hvor pengene er SÅ små, at kun de aller-ALLERdårligste nødtvunget får hjælp. Suk! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2020

Anonym

Abracadabra skriver:

Men helt kynisk glæder jeg mig over, at din kommune i hvert fald ikke bruger pengene forkert... måske er PPR nede på mandskab - men i det mindste ‘spildes’ offentlige kroner ikke på nytteløse indsatser. 

Tragisk selvfølgelig at PPR ikke griber børnene, men der ER jo kommuner i Danmark, hvor pengene er SÅ små, at kun de aller-ALLERdårligste nødtvunget får hjælp. Suk! 

Suk bare suk . Ville ønske jeg kunne dele din glæde .  Man kan til tider forstå hjælpen ikke findes med sådan udtalelse.

Anmeld Citér

21. november 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Suk bare suk . Ville ønske jeg kunne dele din glæde .  Man kan til tider forstå hjælpen ikke findes med sådan udtalelse.

Jeg håber virkelig, at du ikke misforstår mig... jeg synes bare, at ressourcerne skal til PPR og ikke til privatpraktiserende psykologer. 

Anmeld Citér

22. november 2020

Sprit25

Jeg bider mærke i at du skriver: han trives fint bortset fra larmen. Men den larm kan også være alt omsluttende. Jeg kan komme hjem fra larmende klasser og knap nok overskue mine egne børn! 

Jeg ville tage PPR. Psykolog tænker jeg er voldsomt lige nu, når du ikke kan sætte en finger på, hvad der er. 

Jeg studser samtidig over at du siger han har alt materielt. Men han må jo mangle noget, hvis han er trist. 

Anmeld Citér

23. november 2020

Cerenia

Det lyder hårdt for jer alle. Jeg tænker ikke han mangler noget materielt - men følelsesmæssigt. 

Han kunne godt lyde som om han er særlig sensitiv, når du beskriver han bliver hurtigt overvældet af støj og kræver alene tid osv.

Jeg var selv et særligt sensitivt barn og havde samme problematikker dog ikke så slemt som din søn. Prøv at søge lidt om det på nettet og se om du kan genkende lidt af det hos ham. Der findes mange gode redskaber til at håndtere det og skabe de rigtige rammer hos ham. Det er muligvis også noget andet, da det virker voldsomt, men tror også det kan have noget at sige hvis han er SS.

Håber på det bedste. 

Anmeld Citér

23. november 2020

Anonym

Abracadabra skriver:

Jeg håber virkelig, at du ikke misforstår mig... jeg synes bare, at ressourcerne skal til PPR og ikke til privatpraktiserende psykologer. 

Kan sagtens have misforstået dig . Måske jeg ikke fangede hvad du mente , jeg selv syntes det er voldsomt trist , at børn i mistrivsel ikke kan få hjælp . Det kan virkelig ikke være godt for nogen.

Anmeld Citér

24. november 2020

Anonym

Min søn gik igennem nogle udfordringer da han var 10-11 år gammel.

jeg valgte, selv at betale for samtaleterapi hos en coach med interesse i børns velvære. Min søn og jeg gik sammen, for at jeg kunne få redskaber til at hjælpe ham.

det hjalp og han har det super godt i dag

Jeg er enig i, at samtaleterapi udelukkende med børnene ikke hjælper, det kan nogle gange være et familie problem, hvor barnets reaktion er et symptom - det var det hos os

Anmeld Citér

27. december 2020

snut

Min søn gik igennem nogle udfordringer da han var 10-11 år gammel.

jeg valgte, selv at betale for samtaleterapi hos en coach med interesse i børns velvære. Min søn og jeg gik sammen, for at jeg kunne få redskaber til at hjælpe ham.

det hjalp og han har det super godt i dag

Jeg er enig i, at samtaleterapi udelukkende med børnene ikke hjælper, det kan nogle gange være et familie problem, hvor barnets reaktion er et symptom - det var det hos 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.