Hejsa Piger!
Hva er jeres holdning til at man som kvinde vælger at få et barn hvis man bliver gravid og faren ikke vil have barnet, eller hvis man som kvinde bruger en doner fordi uret tikker og man er single.... Er det oki at sætte et barn til verden der ikke vil komme til at have kontakt til sin far??
Jeg selv har en søn på 2½ år som intet kontakt har til sin biologiske far. Vi havde været kæreste et års tid da jeg blev gravid. Vi gik fra hinanden og 6 uger senere fandt jeg ud af at jeg ventede mig... Jeg var ikke et sekund i tvivl om at jeg ville beholde barnet, og troede faktisk at min eks ville have samme holdning. Men da jeg kontaktede ham og fortalte ham at han skulle være far, gik han helt i sort, og sagde det ikke var ham der var far, at jeg havde bollet udenom, at hvis han var far ville han slå barnet i hjel for han ville hellere sidde 12 år for drab end han ville stå som far til min horeunge.... Han gjorde ALT for at få mig til at skrive ukendt far, han gik enda til en anden følles ven og lovede ham penge hvis han ville overtale mig til at vi skrev ham på som far i stedet. Men jeg fulgte mit hjerte, og min sunde fornuft og skrev ham på som far, da jeg mener barnet i min mave fortjente at kende sin baggrund, når den engang blev gammel nom til det...
Da jeg så havde født, sendte jeg faren en sms at nu havde jeg født en søn, han var så og så stor og at hvis han ønskede et billede ville jeg gerne sende ham et billede. men hørte intet... Han dukkede ikke op til første møde i amtet, og udeblev også fra sygehuset da han skulle have taget blodprøver. Men da min søn var 9 mdr gammel fik jeg endelig brev om at faderskabs sagen var afsluttet, og han nu endelig efter at have fået taget blodprøver anerkendte sig faderskabet.
Det er nu 2½ år siden, og min søn ser stadig ikke hans biologiske far. Dog venter jeg i dag 2 barn med en dejlig mand som jeg d 3 juli 2010 gifter mig med. Han bliver kaldt far, og er den allerbedste til rollen. Og lige så snart vi kan, adoptere han min søn. Men selvom han gør det, så har jeg ikke på noget tidspunkt lagt skjul på at den dag min søn er gammel nok til at forstå så skal han have sandheden afvide, for det fortjener han, og jeg ville aldrig holde det skjult for ham....
Kram fra Louise
Anmeld