Bange..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.075 visninger
28 svar
39 synes godt om
27. oktober 2020

Barn3

Hej

I morgen er vores terminsdato, men forventer ikke at føde, sa jeg har gået over de andre gange.

Det er baby nr 4

MEN, hvor frygtelig det kan lyde-jeg er bange denne gang.

Jeg var så klar 1. 2. og 3.gang. 3.gang var en meget hurtig/kaotisk omgang med uholdige smertet,som dog varede ikke længe,men de var dere.....og det var for 1,5 år siden......

Jeg er bange at ikke kinne holde ud og bede om smertelindring. 

Hjælp mig med god råd,med god ord.

Merkeligt,men er slet ikke klar denne gang.  Tænket,at det er min på 1 5 år,der hjælp mig med at skubbe tanker om fødslen væk,men når det er så tæt på,så kan jag jo ikke fornægte........

.....og vi vil då gerne møde vores lille❤

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2020

Babilooo

Barn3 skriver:

Hej

I morgen er vores terminsdato, men forventer ikke at føde, sa jeg har gået over de andre gange.

Det er baby nr 4

Jeg var så klar 1. 2. og 3.gang. 3.gang var en meget hurtig/kaotisk omgang med uholdige smertet,som dog varede ikke længe,men de var dere.....og det var for 1,5 år siden......

Merkeligt,men er slet ikke klar denne gang.  Tænket,at det er min på 1 5 år,der hjælp mig med at skubbe tanker om fødslen væk,men når det er så tæt på,så kan jag jo ikke fornægte........

... og hvad er problemet ved at spørge om smertelindren..?

Anmeld Citér

27. oktober 2020

Barn3

Tjullehej skriver:

... og hvad er problemet ved at spørge om smertelindren..?

...at føle mig svag,  desværre.  Men tænker,at jeg muligvis havner der

Anmeld Citér

27. oktober 2020

MEF

Barn3 skriver:

Jeg tænker vi er rigtig mange kvinder der har brugt smertelindrende under fødsel og bestemt ikke oplevet det som et svaghedstegn. Hvis du har uudholdelige smerter og der findes en måde at lindre det på, som ikke er skadeligt for dig eller baby, kan jeg simpelthen ikke forstå at det er det værste scenarie du kan forestille dig...  

Anmeld Citér

27. oktober 2020

Babilooo

Barn3 skriver:

Det er da vigtigere st få en god oplevelse..? Hvad er pointen i at være en superwoman..?

Se fleste får smertelindring

Anmeld Citér

27. oktober 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79

Smerdelindring er guld værd, så tak du roligt ja tak til det, hvis det kommer dertil. 

Og baby blir jo ik mere imponeret, hvis du siger ja tak. Faktisk vil baby sikkert bare syntes, det er helt rart med en rolig mor, der har mere overskud 

Er sikker på, at du vil blive glad for lige meget hvilket valg, du vælger, men husk at det e ik gør dig svag, at be om hjælp. Vh Stine 

Anmeld Citér

27. oktober 2020

Barn3

StineW79 skriver:

Smerdelindring er guld værd, så tak du roligt ja tak til det, hvis det kommer dertil. 

Og baby blir jo ik mere imponeret, hvis du siger ja tak. Faktisk vil baby sikkert bare syntes, det er helt rart med en rolig mor, der har mere overskud 

Er sikker på, at du vil blive glad for lige meget hvilket valg, du vælger, men husk at det e ik gør dig svag, at be om hjælp. Vh Stine 

Tak for et behagelig svar

Anmeld Citér

28. oktober 2020

StineW79

Profilbillede for StineW79
Barn3 skriver:

Tak for et behagelig svar

Så lidt!

Krydser finger for, at du får en god fødsel, med ro og overskud. Vh Stine 

Anmeld Citér

28. oktober 2020

vlillemor

Barn3 skriver:

Hej

Det er baby nr 4

Det er din fjerde barn, du har været igennem smerterne før. Graviditet er jo en stor belastning for kroppen, det ved vi alle, så det gør ikke noget at du har brug for smertelindring. Det gør dig ikke svagere, bare lyt til din krop og gør hvad den beder dig om. Hvis det er uudholdeligt for kroppen med så mange smerter, så ikke tøv med at gøre det der er bedst for den. Men kæft du er en sej kvinde

Anmeld Citér

28. oktober 2020

CBbaby

Taler du altid sådan til dig selv? At hvis du har brud for noget hjælp, så er du svag? 

I mine øjne er man stærk og modig, når man vælger at få hjælp! 

Jeg fik smertelindring i første fødsel. Svag er bestemt det sidste ord, jeg ville bruge om den fødsel. 

Smertelindring er er meget lille plaster på et stort blødende sår. Du skal tage imod det, hvis det giver mening - og mening giver det, hvis du har lyst. 

Held og lykke med at føde og tale pænt til dig selv :-) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.