Erfaringer med Wolt som jobsøgende?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. oktober 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Prøv sådan en jobtest på Jobindex? 

Eller måske netop jobkonsulent. Ved ikke hvordan man bliver det? 

Ja tænker også lige at prøve sådan en test.. Aner nemlig heller ikke, hvordan man bliver det.. Om det kræver noget bestemt erfaring eller uddannelse ..

Men tænker da, at det ikke belaster kroppen særlig meget, når man er gravid 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2020

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Hvad med at søge her? Det kan du passe hjemmefra, og du kan næsten selv bestemme antal timer.

https://tns-gallup.dk/cati 

Kigger lige på det.. Tak 

Anmeld Citér

10. oktober 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Ja tænker også lige at prøve sådan en test.. Aner nemlig heller ikke, hvordan man bliver det.. Om det kræver noget bestemt erfaring eller uddannelse ..

Altså nu skal du vel ikke være gravid fra nu af også til din pension 

Har du snakket med din sagsbehandler? 

Anmeld Citér

10. oktober 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Altså nu skal du vel ikke være gravid fra nu af også til din pension 

Har du snakket med din sagsbehandler? 

Haha nej forhåbentlig ikke .. Nej jeg tænker også mere, at det skal være aktuelt lige nu, hvor jeg netop er gravid.. Så passer det jo meget godt med et kontorjob.. 

Har snakket med hende mange gange, hvor jeg har bedt om hjælp.. Men de har åbenbart ikke ressourcer nok til at hjælpe på den måde.. Man skal selv finde et job, og hvis man ikke kan det (som i mit tilfælde, hvor jeg har søgt MANGE steder osv.), så er det bare ærgerligt .. Den eneste hjælp, jeg kan få, er fra virksomhedskonsulenter.. Men de skal åbenbart kontakte mig i stedet for, at jeg kontakter dem.. Og har nu ventet på opkald fra dem i en måneds tid 

Anmeld Citér

10. oktober 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Haha nej forhåbentlig ikke .. Nej jeg tænker også mere, at det skal være aktuelt lige nu, hvor jeg netop er gravid.. Så passer det jo meget godt med et kontorjob.. 

Har snakket med hende mange gange, hvor jeg har bedt om hjælp.. Men de har åbenbart ikke ressourcer nok til at hjælpe på den måde.. Man skal selv finde et job, og hvis man ikke kan det (som i mit tilfælde, hvor jeg har søgt MANGE steder osv.), så er det bare ærgerligt .. Den eneste hjælp, jeg kan få, er fra virksomhedskonsulenter.. Men de skal åbenbart kontakte mig i stedet for, at jeg kontakter dem.. Og har nu ventet på opkald fra dem i en måneds tid 

Jeg ville finde min passion. Finde ud af hvad du vil! Resten af livet. Fremfor de her halve løsninger

Anmeld Citér

10. oktober 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Jeg ville finde min passion. Finde ud af hvad du vil! Resten af livet. Fremfor de her halve løsninger

Problemet er, at jeg har en passion, men det er ikke en mulighed.. Det er som dyrepasser i en zoo.. Og ikke nok med, at det nærmest er fuldstændig umuligt at få praktikplads (nærmest samme chance som at vinde i lotto), så kan min krop heller ikke holde til det .. 

Og så snakkede vi om veterinærsygeplejerske, men det er også nærmest umuligt at finde praktik.. Det er pisse træls, at man aldrig får sin drømmeuddannelse og job.. 

Og lige nu skal jeg bare have et job.. Jeg nærmer mig grænsen for, at jeg skal have haft 225 timer, og vi har bare ikke mulighed for, at jeg bliver trukket i ydelse, for så ender det med, at vi må flytte .. Så lige nu må halve løsninger være ja.. Løsningen

Anmeld Citér

10. oktober 2020

Sprit25

Anonym skriver:

Problemet er, at jeg har en passion, men det er ikke en mulighed.. Det er som dyrepasser i en zoo.. Og ikke nok med, at det nærmest er fuldstændig umuligt at få praktikplads (nærmest samme chance som at vinde i lotto), så kan min krop heller ikke holde til det .. 

Og så snakkede vi om veterinærsygeplejerske, men det er også nærmest umuligt at finde praktik.. Det er pisse træls, at man aldrig får sin drømmeuddannelse og job.. 

Og lige nu skal jeg bare have et job.. Jeg nærmer mig grænsen for, at jeg skal have haft 225 timer, og vi har bare ikke mulighed for, at jeg bliver trukket i ydelse, for så ender det med, at vi må flytte .. Så lige nu må halve løsninger være ja.. Løsningen

Dyrlæge?

Anmeld Citér

10. oktober 2020

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Dyrlæge?

Det er ikke noget for mig.. For meget med operation osv. .. Ved ikke engang, om jeg ville kunne veterinærsygeplejerske 

Anmeld Citér

10. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Man kan godt tag kursus som gør at man får titlen jobkonsulent....

Men ikke noget som kan bruges til noget....medmindre du har massiv erhvervsmæssig erfaring, stort kendskab til lokale virksomheder, administrative kompetencer osv....det er svært at få foden ind...der er MANGE om buddet som er meget kvalificerede....det er et hårdt arbejde...og ikke kun bag skærmen..... 

Anmeld Citér

10. oktober 2020

Sprit25

Derudover tænker jeg at jobbet som bud er hårdt for en gravid

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.