Jeg har 1 af ungernes tideliger pædagoger, som ven på fb.
Vi har igennem alle årene haft et fantastisk "forhold" og det kom sig af at vi begge er kreativt tænkende og samtidig er jeg også selv pædagog, så vi har haft mange faglige snakke, og var faktisk på et tidspunkt ved at snakke om, at vi sammen med et par andre ville åbne vores egen, private børnehave.
Hun er sådan et varmt menneske der kalder alle unger deres helt eget kælenavn, så de alle føler sig extra særlige. Forældrene kalder hun fks mutti og fatti (hun ka alle navne
)
Og hun var lige så tæt på at tude, som vi var, da den sidste stoppede i børnehaven.
Vi var så, så heldige, at hun fik "nyt" arbejde i klubben, og har igen fået ungerne der.
Vores ældste første dagplejemor kendte vi inden hun startede der, da de var venner, med vores gamke nabo.
Det er nu Ca 10 år siden hun stoppede som dagplejer, og vi er bedste venner, selvom hun er midt i 60'erne og vi kun er 41.
Hun passer vores katte, når vi har ferie, eller vi er væk en weekende. Vi låner deres hund og hygger med deres kat, hvis de ska noget.
Vi snakker nærmeste sammen 1 gang om ugen og de er som et extra sæt bedsteforældre, for begge vores unger, og vi ville godt nok være kede af at sku undvære hende.
MEN jeg er ik selv venne på fb, med nogen af min tidliger borger (er socialpædagog), eller deres pårørende, selvom jeg da har fået flere anmodninger. Jeg har også hjemligt tlf nr og de færreste af mine tidliger borger, ved heller ik hva jeg hedder til efternavn. Vh Stine