Ansøge tidligere pædagog på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.918 visninger
25 svar
8 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. oktober 2020

Anonym trådstarter

Vil det være mærkeligt at ansøge en pædagog på Facebook som har passet ens barn i over 1 år? Barnet er stopper i den pågældende vuggestue så der er ikke noget samarbejde mere.

Har i ansøgt en tidligere pædagog til jeres barn eller har i selv præver at blive ansøgt. Hvad var jeres tankerom det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Vil det være mærkeligt at ansøge en pædagog på Facebook som har passet ens barn i over 1 år? Barnet er stopper i den pågældende vuggestue så der er ikke noget samarbejde mere.

Har i ansøgt en tidligere pædagog til jeres barn eller har i selv præver at blive ansøgt. Hvad var jeres tankerom det? 

Jeg ville aldrig gøre det. Heller ikk selvom jeg er rigtig glad for min søns pædagoger. Både i vuggestue og nu også børnehaven. 
men de udfører deres arbejde og yder en fantastisk pasning af mit barn. De er ikke mine venner. 
hilser på dem når jeg møder dem i centret. Men stopper ikk op og snakker med dem. På trods af at en af dem bor i nabo opgangen hvor vi bor. 

ansøger heller ikk min lokale købmand selvom han er super flink og serviceminded 

Anmeld Citér

6. oktober 2020

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg synes, det ville være mærkeligt, ja. Ville aldrig gøre det. 

Anmeld Citér

6. oktober 2020

321

Anonym skriver:

Jeg ville ikke gøre det. Og slet ikke ved en pædagog som man kun har kendt i et år. Tænker pædagogerne nok er hurtigt videre efter barnet er stoppet. Tænker også det er vigtigt for pædagogen ikke at blande arbejde og privatliv sammen. 

Anmeld Citér

6. oktober 2020

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, det ville jeg ikke. Der kommer til, at være så mange mennesker i ens børns liv, og de skal også have en balance imellem arbejde og privatliv

Anmeld Citér

6. oktober 2020

Carina:-)

Hvorfor vil du det?

Hvis I ses i hverdagen kan jeg godt forstå det - men ikke hvis det bare er fordi han eller hun har været flink over for dig .

Jeg har kun venner på facebook som jeg har en relation til nu.

Det der med at man skal være venner med alle der lige har krydset samme vej eller vinket til en i Netto er sært.

Tænker du sætter pædagogen i en akavet situation ved at ansøge om venskab - Altså forudsat at I ikke har haft mere med hinanden at gøre end almindeligt i vuggestuen. 

Anmeld Citér

6. oktober 2020

Sprit25

Som kommende lærer vil jeg aldrig accepterer elever eller forældre. 

Jeg er venner med min børns tidligere dagplejemor, men hende ser vi stadig

Anmeld Citér

6. oktober 2020

Anonym

Det tænker jeg ville være supermærkeligt. Jeg ville ikke gøre det og ville heller aldrig acceptere en venneanmodning “så langt ude”. Prøv at overveje hvor mange børn en pædagog når at have i sit arbejdsliv 

Anmeld Citér

6. oktober 2020

Janet1989

Jeg tænker at det er vigtigt at adskille privatliv og arbejde/daginsitution - jeg ville aldrig gøre det , ej heller være venner med min formand på arbejdet - synes bare at Facebook er noget privat, men nogle kan godt lide at have både formænd og dagplejemor på deres venneliste - dog ikke mig ...

Anmeld Citér

6. oktober 2020

Tip!

Som pædagog- nej tak, jeg vil aldrig blande mit arbejde og privatliv sammen. Acceptere heller ikke venskaber fra tidligere borgere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.