Ansøge tidligere pædagog på facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. oktober 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Vil det være mærkeligt at ansøge en pædagog på Facebook som har passet ens barn i over 1 år? Barnet er stopper i den pågældende vuggestue så der er ikke noget samarbejde mere.

Har i ansøgt en tidligere pædagog til jeres barn eller har i selv præver at blive ansøgt. Hvad var jeres tankerom det? 

Vores ungerne blev passet sammenlagt i måske 10 år i den samme VG/BH og der nåede flere at pædagogerne at blive vores private venner Vi blev dengang da den sidste af ungerne var igennem VG/BH venner med en del af dem på FB.

Men efter 1 år, hmmm... Det ville nok være for tidligt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Vil det være mærkeligt at ansøge en pædagog på Facebook som har passet ens barn i over 1 år? Barnet er stopper i den pågældende vuggestue så der er ikke noget samarbejde mere.

Har i ansøgt en tidligere pædagog til jeres barn eller har i selv præver at blive ansøgt. Hvad var jeres tankerom det? 

Jeg er venner med nogle af mine store børns pædagoger. De følger meget med i børnenes liv, af rent interesse vil jeg tro ��

Anmeld Citér

6. oktober 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Sprit25 skriver:

Som kommende lærer vil jeg aldrig accepterer elever eller forældre. 

Jeg er venner med min børns tidligere dagplejemor, men hende ser vi stadig

Hvordan og hvornår blev du venner med dagplejemoren?

Anmeld Citér

6. oktober 2020

Unicorn1

Mom skriver:

Vores ungerne blev passet sammenlagt i måske 10 år i den samme VG/BH og der nåede flere at pædagogerne at blive vores private venner Vi blev dengang da den sidste af ungerne var igennem VG/BH venner med en del af dem på FB.

Men efter 1 år, hmmm... Det ville nok være for tidligt.

Hvordan blev I venner? Har tit tænkt på, hvordan man starter sådan et venskab.. For altså hvis man spørger "vil du forbi og have en kop kaffe" en dag, jamen så kan det også bare hurtigt blive akavet, hvis pædagogen ikke er interesseret, men man har misforstået høfligheden 

Anmeld Citér

6. oktober 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Unicorn1 skriver:

Hvordan blev I venner? Har tit tænkt på, hvordan man starter sådan et venskab.. For altså hvis man spørger "vil du forbi og have en kop kaffe" en dag, jamen så kan det også bare hurtigt blive akavet, hvis pædagogen ikke er interesseret, men man har misforstået høfligheden 

Det kan jeg dårligt huske, men vi har givetvis været til nogen af de samme arrangementer som ikke hang sammen med deres arbejde

Anmeld Citér

6. oktober 2020

Unicorn1

Mom skriver:

Det kan jeg dårligt huske, men vi har givetvis været til nogen af de samme arrangementer som ikke hang sammen med deres arbejde

Ahh ja okay.. Ja så giver det lidt mere mening, og er lidt nemmere at fornemme, om der er et venskab på vej 

Anmeld Citér

6. oktober 2020

Mom

Profilbillede for Mom
Unicorn1 skriver:

Ahh ja okay.. Ja så giver det lidt mere mening, og er lidt nemmere at fornemme, om der er et venskab på vej 

Lige præcis

Anmeld Citér

6. oktober 2020

Sprit25

Unicorn1 skriver:

Hvordan og hvornår blev du venner med dagplejemoren?

Venner er så meget sagt, men vi mødes på legepladsen og hun har selv givet udtryk for hun gerne vil følge med vi har kendt hende i 4 år, så synes det er underligt bare at slippe

Anmeld Citér

6. oktober 2020

LSS

Min datters pædagog ansøgte mig på facebook, jeg godkendte ham. Men efter tid slettede jeg ham da han skrev nogle ‘over grænsen’ ting til mig ift at han HAR en kæreste. 

Anmeld Citér

6. oktober 2020

Naha

Jeg er venner med 3 pædagoger fra min datters tidligere bh, vi er lige flyttet. Vi syntes alle det er rigtig hyggeligt vi kan følge med i hvordan det går hos hinanden. Alle pædagogerne betyder rigtig meget for mig og snakker stadig med dem om løst og fast  

Er også venner med min datters tidligere dagplejer , hende ses vi fast med 1 gang årligt ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.