Ville I helst have samme køn eller forskellige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. oktober 2020

HapsHapsHaps

Jeg har en søn, og blev lettet da vi fik at vide det var en dreng. Jeg ville aldrig blive ked af en pige, men inderst inde vil jeg gerne have en dreng mere. Jeg har et meget anstrengt forhold til min mor og jeg tror jeg er bange for at få en pige og at mønstret skal gentage sig.

Jeg kan ikke se mig selv som mor til en pige. Men det vil ændre sig hvis det sker, det er jeg sikker på.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Hej

jeg er blevet misbrugt af min fætter og havde det på samme måde som sig men jeg lover dig for det ændrer sig så snart en eventuel han kommer ud - og derudover har det været en frigørelse fra gamle tanker om hankønnet at opleve mine drenge. Jeg har flere af begge køn og hver gang det var en dreng så skulle den sluges pga fortiden men jeg fandt roen i visheden om det m garanti ændrede sig hver gang en han kom ud. Er sikker på det også vil være sådan for dig og hold fast i tanken i din graviditet. Ps måske det endda er bedre du ikke kender kønnet pga tanken “det vokser en tissemand i mig ish”. Det lyder forkert for andre men når man har vores oplevelser bag os så forstår man. Knus

Årh tusinde tak, det er lige nøjagtig hvad jeg har brug for at høre. Jeg har gået og tænkt hele tiden da det må kun kunne ændre sig hvis man fik en dreng og bare fordi min bror gjorde sådan, så er risikoen for mit barn bliver ligeså, ekstremt lille. 

Tak for råd omkring det med kønnet, havde slet ikke tænkt sådan over det, jeg må lige gå i tænkeboks nu hvor vi planlægger en graviditet i fremtiden  

Tak fordi du tog dig tid til at skrive 

Anmeld Citér

3. oktober 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Årh tusinde tak, det er lige nøjagtig hvad jeg har brug for at høre. Jeg har gået og tænkt hele tiden da det må kun kunne ændre sig hvis man fik en dreng og bare fordi min bror gjorde sådan, så er risikoen for mit barn bliver ligeså, ekstremt lille. 

Tak for råd omkring det med kønnet, havde slet ikke tænkt sådan over det, jeg må lige gå i tænkeboks nu hvor vi planlægger en graviditet i fremtiden  

Jeg er SÅ ked af at høre om jeres oplevelser ..

Håber virkelig, at I begge har det godt i dag og har fået den hjælp, som I fortjener 

Anmeld Citér

4. oktober 2020

Anonym

Unicorn1 skriver:

Jeg er SÅ ked af at høre om jeres oplevelser ..

Håber virkelig, at I begge har det godt i dag og har fået den hjælp, som I fortjener 

Jeg har fået en masse psykolog hjælp både før jeg fik min datter og efter. Har for snart 10 år siden konfronteret min bror med det. Da min datter lå i maven, skrev min søster om jeg kunne huske noget med vores storebror fra vores barndom. Vidste med det samme hvad hun mente. Vi har alle 3 siden haft en rigtig god samtale. Ingen af os ønsker at se vores bror i fængsel, han ved dog at han aldrig får lov til at passe vores børn alene. Som han selv siger "det er konsekvensen af mine handlinger, det eneste jeg kan gøre at at forsøge at blive en god bror og onkel" på bunden er han rigtig god, jeg vil dog altid have den mistro til mænd. 

Jeg var selv først 18, da jeg havde sex første gang, jeg er rigtig glad for jeg ventede. Her haft 6 sexpartner hvor 3 af dem var længerevarende forhold. Mens nr 5 som har en knalde ven, han lærte mig at slappe af under sex, det havde jeg aldrig kunne før og forholdene gik som regel i stykker fordi jeg ikke ønskede at have sex. 

Fandt så min nuværende kæreste, han ved hvad jeg kommer af, han ved hvordan jeg har det og presser mig aldrig til noget. Nogen gange er der bare bedre vi onanere frem for har sex, og den er han helt med på, han er så god ved mig. Vi har nu været sammen i 3 år. Det er det bedste forhold jeg nogen siden har haft ��

Anmeld Citér

4. oktober 2020

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg var rigtig bange for at få en pige mere. Hovedsageligt pga mit meget dårlige forhold til min søster. Men skæbnen ville at jeg skulle være pige-mor og nu kan jeg ikke forestille mig det anderledes. 

Anmeld Citér

4. oktober 2020

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1
Anonym skriver:

Jeg har fået en masse psykolog hjælp både før jeg fik min datter og efter. Har for snart 10 år siden konfronteret min bror med det. Da min datter lå i maven, skrev min søster om jeg kunne huske noget med vores storebror fra vores barndom. Vidste med det samme hvad hun mente. Vi har alle 3 siden haft en rigtig god samtale. Ingen af os ønsker at se vores bror i fængsel, han ved dog at han aldrig får lov til at passe vores børn alene. Som han selv siger "det er konsekvensen af mine handlinger, det eneste jeg kan gøre at at forsøge at blive en god bror og onkel" på bunden er han rigtig god, jeg vil dog altid have den mistro til mænd. 

Jeg var selv først 18, da jeg havde sex første gang, jeg er rigtig glad for jeg ventede. Her haft 6 sexpartner hvor 3 af dem var længerevarende forhold. Mens nr 5 som har en knalde ven, han lærte mig at slappe af under sex, det havde jeg aldrig kunne før og forholdene gik som regel i stykker fordi jeg ikke ønskede at have sex. 

Fandt så min nuværende kæreste, han ved hvad jeg kommer af, han ved hvordan jeg har det og presser mig aldrig til noget. Nogen gange er der bare bedre vi onanere frem for har sex, og den er han helt med på, han er så god ved mig. Vi har nu været sammen i 3 år. Det er det bedste forhold jeg nogen siden har haft ��

Åh hvor er det godt at høre, at du har fået så meget hjælp, og at du har en kæreste, som virkelig aldrig presser dig ..

Må jeg spørge om et personligt spørgsmål? Hvor gammel var din storebror, da han gjorde det mod jer? 

Det er okay, hvis du ikke vil svare.. Forstår bare slet ikke, hvordan sådan noget kan ske, og hvordan man som bror kan have sådanne lyster.. 

Anmeld Citér

4. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Selv tak. Mine drenge er mors drenge  det eneste jeg har kunne mærke men det gælder både mine piger og drenge er da de kom til en alder - nok der hvor man går fra lille barn til større, at det pludselig blev grænseoverskridende for mig med nærheden i kys, kram osv. Men jeg var bevidst omkring det og nægtede lade mig påvirke så jeg arbejdede m min angst og følelser om det, og jeg giver dem alt den nærvær og omsorg de søger. Og giver ikke adgang til ubehaget som følelserne nok er. Og den dårlige sam over jeg egentlig ikke ... bryder mig 100% om det. Men det vil jeg gerne gøre. Min kærlighed til dem vil dog altid være den samme og jeg har aldrig forbundet dem m fortiden. Det er mere mig selv der trigger gamle ting så jeg husker fortiden. 

og tak unicorn. Jeg har et dejligt liv, men det vil for altid være noget der on / off fylder som jeg bruger unødvendigt energi på at fralægge mig og jeg kan have noget angst som jeg dog er bekendt m hvordan jeg skal håndtere. Jeg var syg en årrække og har vlret indlagt for år tilbage og forsøgte selvmord. Udadtil havde jeg topkarakterer, en god uddannelse, har job og mand og børn. Men det har krævet vilje at nå hertil, dog havde jeg ikke et valg for at kæmpe mig fri for fortid og sygdom, når jeg har børn der skal have et dejligt liv med en glad og rask mor 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.