Unicorn1 skriver:
Jeg er SÅ ked af at høre om jeres oplevelser
..
Håber virkelig, at I begge har det godt i dag og har fået den hjælp, som I fortjener 
Jeg har fået en masse psykolog hjælp både før jeg fik min datter og efter. Har for snart 10 år siden konfronteret min bror med det. Da min datter lå i maven, skrev min søster om jeg kunne huske noget med vores storebror fra vores barndom. Vidste med det samme hvad hun mente. Vi har alle 3 siden haft en rigtig god samtale. Ingen af os ønsker at se vores bror i fængsel, han ved dog at han aldrig får lov til at passe vores børn alene. Som han selv siger "det er konsekvensen af mine handlinger, det eneste jeg kan gøre at at forsøge at blive en god bror og onkel" på bunden er han rigtig god, jeg vil dog altid have den mistro til mænd.
Jeg var selv først 18, da jeg havde sex første gang, jeg er rigtig glad for jeg ventede. Her haft 6 sexpartner hvor 3 af dem var længerevarende forhold. Mens nr 5 som har en knalde ven, han lærte mig at slappe af under sex, det havde jeg aldrig kunne før og forholdene gik som regel i stykker fordi jeg ikke ønskede at have sex.
Fandt så min nuværende kæreste, han ved hvad jeg kommer af, han ved hvordan jeg har det og presser mig aldrig til noget. Nogen gange er der bare bedre vi onanere frem for har sex, og den er han helt med på, han er så god ved mig. Vi har nu været sammen i 3 år. Det er det bedste forhold jeg nogen siden har haft
Anmeld
Citér