Jeg tror sgu min mand knalder ludere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. februar 2024

Johnjohn

Soonmom skriver:

En "svipser" 

Ej undskyld men at knalde med en anden er ikke nogen svipser, at glemme at komme salt i maden er en svipser, men at tage tøjet af og stikke pikken op i en anden er ikke nogen svipser, men en overlagt handling der værner om at man ingen følelser har for den man er i forhold med, ingen respekt og egentlig bare er kold og kynisk

Kære kvinder. Ved i at mænd og kvinder er forskellige? Mænd er meget nemme og trofaste generelt. Der er 3 ting vi SKAL have nok af, ellers kan vi ikke eksistere. MAD, SØVN og SEX. Her kan man ikke snakke sig til en løsning. Tænk dig at din mand kun tillod dig at indtage 900 kalorier dagligt, men din krop havde brug for 2200 for at overleve. Ville du så ikke spise når han ikke så det?Jeg ved at du vil synes det er en syg sammenligning, men det er sådan alle dem jeg kender har det. Det handler ikke om andet end at få behovet dækket, sådan er vi skabt. Har i et behov for at brokke jer over det så tag en snak med gud, eller giv selv jeres mand det sex han har behov for. Ja det er bevist at vores drift er større end jeres…. accepter det nu����‍♂️. Eller vælg at leve uden en mand. For os er det du kalder utroskab som oftest uden betydning for os. Vi elsker vores kvinder, men vi vil have lov til at sove og spise når vi gar brug for det, og knalde når vi har brug for det. Længere er den ikke. At have sex er for os lige så stort et behov, og lige så naturligt som at drikke et glas vand når vi er tørstige…. Det gør kvinder jo også.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2024

IenFart

Profilbillede for IenFart
Johnjohn skriver:

Kære kvinder. Ved i at mænd og kvinder er forskellige? Mænd er meget nemme og trofaste generelt. Der er 3 ting vi SKAL have nok af, ellers kan vi ikke eksistere. MAD, SØVN og SEX. Her kan man ikke snakke sig til en løsning. Tænk dig at din mand kun tillod dig at indtage 900 kalorier dagligt, men din krop havde brug for 2200 for at overleve. Ville du så ikke spise når han ikke så det?Jeg ved at du vil synes det er en syg sammenligning, men det er sådan alle dem jeg kender har det. Det handler ikke om andet end at få behovet dækket, sådan er vi skabt. Har i et behov for at brokke jer over det så tag en snak med gud, eller giv selv jeres mand det sex han har behov for. Ja det er bevist at vores drift er større end jeres…. accepter det nu����‍♂️. Eller vælg at leve uden en mand. For os er det du kalder utroskab som oftest uden betydning for os. Vi elsker vores kvinder, men vi vil have lov til at sove og spise når vi gar brug for det, og knalde når vi har brug for det. Længere er den ikke. At have sex er for os lige så stort et behov, og lige så naturligt som at drikke et glas vand når vi er tørstige…. Det gør kvinder jo også.

Det må være satire.

Eller også har du fundet en tidsmaskine og er rejst frem i tiden fra 1950'erne og taget dit menneskesyn med.

Det opslag du besvarer er i øvrigt flere år gammelt.

Anmeld Citér

11. februar 2024

Minime2018

Profilbillede for Minime2018
IenFart skriver:

Det må være satire.

Eller også har du fundet en tidsmaskine og er rejst frem i tiden fra 1950'erne og taget dit menneskesyn med.

Det opslag du besvarer er i øvrigt flere år gammelt.

Tror bare vi skal lade være at kommentere på den. Det er en troll der er faret vild og keder sig

Anmeld Citér

11. februar 2024

MortilF+V

Profilbillede for MortilF+V

Shit! 

Jeg ville konfrontere ham med det samme. Og smutte, hvis der er hold i det.

Anmeld Citér

11. februar 2024

Hanspige

MortilF skriver:

Shit! 

Jeg ville konfrontere ham med det samme. Og smutte, hvis der er hold i det.

4 år gammelt indlæg

Anmeld Citér

11. februar 2024

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Johnjohn skriver:

Jeg skal også have mad, søvn og sex - og nok af alle tre dele. Det gælder faktisk for flertallet af kvinder. Så hvad er din pointe? At utroskab er lige så ubetydeligt og legitimt for kvinder som for mænd, og at din eventuelle kone eller kæreste har din fulde opbakning til at knalde med andre, når/hvis du ikke kan tilfredsstille hende seksuelt i en kortere eller længere periode? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.