Jeg tror sgu min mand knalder ludere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

40.263 visninger
25 svar
62 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. oktober 2020

Anonym trådstarter

Jeg er totalt i chok. Jeg troede, at vi havde et godt forhold og var glade sammen, men i dag tror jeg at jeg har fundet ud af at min mand går til ludere.

Jeg undrede mig over at der blev ved med at komme ding fra den ene af vores ipads så jeg tjekkede den og opdager så at der kommer beskeder ind på den. Da jeg kigger nærmere viser det sig at fordi den er koblet sammen med min mands telefon så kommer hans sms'er ind på den. Det vidste jeg ikke de gjorde selv om vi har haft de her ipads i mange år men da jeg ikke vidste at det var hans sms'er åbner jeg og ser en masse beskeder sendt til nogle numre om modtager vil have noget sjov i dag og der udveksles tider og priser. 

Jeg undrer mig over hvad fanden det er da det går op for mig at det er min mands sms'er.  Først tænker jeg om de går ind på vores ipad ved en fejl, men der er vist ikke noget at tage fejl af. Eller kan der gå noget forkert ind på vores ipad evt. fra en kollega når den er sat op til hans arbejdstelefon og konto? Jeg er så forvirret. Jeg ville til enhver tid have sagt at min mand ville aldrig være utro med en luder (eller bare utro) da han er for nærrig, men de her beskeder på vores ipad må da komme fra ham. Der ligger andre beskeder i samme app og det er helt sikkert hans og så må de vel alle være det.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. oktober 2020

Anonym

Jeg er totalt i chok. Jeg troede, at vi havde et godt forhold og var glade sammen, men i dag tror jeg at jeg har fundet ud af at min mand går til ludere.

Jeg undrede mig over at der blev ved med at komme ding fra den ene af vores ipads så jeg tjekkede den og opdager så at der kommer beskeder ind på den. Da jeg kigger nærmere viser det sig at fordi den er koblet sammen med min mands telefon så kommer hans sms'er ind på den. Det vidste jeg ikke de gjorde selv om vi har haft de her ipads i mange år men da jeg ikke vidste at det var hans sms'er åbner jeg og ser en masse beskeder sendt til nogle numre om modtager vil have noget sjov i dag og der udveksles tider og priser. 

Jeg undrer mig over hvad fanden det er da det går op for mig at det er min mands sms'er.  Først tænker jeg om de går ind på vores ipad ved en fejl, men der er vist ikke noget at tage fejl af. Eller kan der gå noget forkert ind på vores ipad evt. fra en kollega når den er sat op til hans arbejdstelefon og konto? Jeg er så forvirret. Jeg ville til enhver tid have sagt at min mand ville aldrig være utro med en luder (eller bare utro) da han er for nærrig, men de her beskeder på vores ipad må da komme fra ham. Der ligger andre beskeder i samme app og det er helt sikkert hans og så må de vel alle være det.

Hold da op et chok. 
Øv hvor er han tarvelig. 

Indtil videre ved du reelt ikke om det forholder sig sådan vel? 
Men du må jo konfrontere ham med det.

Tænker at det er naturligt nok at tjekke iPad’en hvis der er en masse aktivitet. Jeg kunne i hvert fald godt finde på at kigge hvis det var mig. Det kan jeg fx også gøre hvis børnenes iPads “dinger.” Jeg læser ikke børnenes beskeder, men kan godt lige se hvem der skriver/hvad det er der udløser et “Ding.”

Jeg går ud fra I ikke har fælles konto, for ellers ville du vel kunne se faktureringer. 

Jeg ved ikke hvad jeg skal råde dig til. Men hvis det forholder sig sådan at han går til diverse ludere tænker jeg at I har nogle dybereliggende problemer som kræver noget hjælp, da det er et kæmpe tillidsbrud fra hans side. Så det er noget med at høre hans udlægning samt gøre op med dig selv om du kan/vil arbejde for at få jer på rette spor, da jeg kan forestille mig at man må føle sig virkelig røvrendt. 

Ønsker dig alt det bedste. 

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Anonym

Føj, et klamt svin. Du fortjener så meget bedre.

Jeg tror ikke, der er nogen tvivl om, at beskederne er til din mand. Hvis du er i tvivl, så vent til han sover og kig i hans telefon.

Hvilken app er det? Tag screenshots af beskederne inden du konfronterer ham.

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Anonym

Anonym skriver:

Føj, et klamt svin. Du fortjener så meget bedre.

Jeg tror ikke, der er nogen tvivl om, at beskederne er til din mand. Hvis du er i tvivl, så vent til han sover og kig i hans telefon.

Hvilken app er det? Tag screenshots af beskederne inden du konfronterer ham.

Hvis hun tager screenshots ryger de ind i hans kamerarulle. Hun skal nok tage billeder med sin egen tlf

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Anonym

Ej hvor må det være forfærdeligt at opdage sådan noget! Det ville være en dealbreaker for mig. Altså jeg ville aldrig kunne tilgive eller leve med den løgn eller tillidsbrud. Jeg ville faktisk nemmere kunne komme over hvis han var kommet til knalde med en til en våd julefrokost eller lignende, men gentagende gange, kalkuleret  utroskab med prostituerede, det ville jeg aldrig kunne komme over. 
Det er jo forskelligt hvor vores grænser er. Mærk efter hvor du er - hvis han erkender og undskylder, kan du så komme vidre fra det?

Du skal selvfølgelig konfronterer ham og du skal ikke bekymre dig om at du har læst hans beskeder. Du handlede i god tro og har ikke gjort det for at snage eller lignende. Så var du så bare så uheldig at støde på denne forfærdelige sandhed. Jeg er ked af det på dine vegne og håber du har nogen at støtte dig op af.

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Hvis hun tager screenshots ryger de ind i hans kamerarulle. Hun skal nok tage billeder med sin egen tlf

Men er det overhovedet nødvendigt med ‘beviser’? Er det ikke HAM, der skal enten indrømme eller bevise, at han ikke er en gris?

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Anonym skriver:

Det kommer da helt an på hvad der synkronisere og hvad der ikke gør

Anmeld Citér

1. oktober 2020

Anonym

Men er det overhovedet nødvendigt med ‘beviser’? Er det ikke HAM, der skal enten indrømme eller bevise, at han ikke er en gris?

Det er da altid godt at have beviser, hvis nu han sletter beskederne og prøver at tørre det af på en kollega el.lign.

Anmeld Citér

29. oktober 2020

Anonym

Konfronterede du ham?

Anmeld Citér

30. oktober 2020

CKJ

Profilbillede for CKJ

Shit 

kan du på nogen måde tjekke jeres bank konto? Om der er røget mærkelige penge ud? 
mig så skal du konfrontere ham med det.

stakkels dig - svære følelser at tumle rundt med.

kæmpe kram 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.