Altså jeg har ingen bonus børn, så ved ikke helt om mit svar kan bruges... Men jeg prøver 
Det lyder til at det måske er særligt efter halv lillesøsters fødsel at der er sket en ændring... Måske har hun før det haft det svært ved skilsmissen, men synes bare at det er lidt påfaldende at det er der du oplever en ændring.
Tænker på om du evt kunne tage en snak med hende? Hun er trods alt 15, så hun er stor nok til at sætte ord på sine følelser. Og til at man kan snakke med hende (måske). Ikke komme med angreb eller lægge skyld på hende, men måske have en vinkel med at du er ked af jeres forhold ikke er bedre, hvad hun tænker? Og hvordan I evt kan ændre det?
Mht mor og far, så tror jeg det er svært for dig at gøre så meget... Tror hvis du prøver snakke med mor, så vil det bare skabe yderligere konflikt. Og det lyder til at du har prøvet at gøre en del ift fars rolle... Ved ikke om du kan tage endnu en snak om at sætte grænser? Og når/hvis I sætter dem, så understrege overfor hende at I meget gerne vil have hende hos jer men der er nogle regler der skal overholdes hos jer.
Bare lidt tanker herfra 
Anmeld
Citér