Indkøring under corona

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. september 2020

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Nu stikker jeg måske lidt. 

Men hvis du havde forventet en "ordentligt" hvorfor så mange timer første dag. 

Alt er bare anderledes og ikke ens fra sted til sted.  Dog burde der være forelagt en aftale samt kontakt person første dag. Men det jo for sent når man først står der.. 

Han var glad idag så se det som positivt og nyd det. En reaktion på det nye kommer nok.  Så kan i tage den til den tid. 

Ja, jeg havde håndteret det anderledes hvis jeg kunne gøre det om.

Vi havde brugt virkelig meget tid på at glæde os, bestille tøj, planlægge madpakken osv. derfor stod jeg bare sådan “øh ok så henter jeg efter maden er spist” (som jeg havde aftalt med mit barn).. men ja nu glæder jeg mig da bare over at h*n kom godt igennem..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2020

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Mit barn startede i bh i dag efter 3/4 års pause grundet corona. Nå, men vi mødte op og jeg havde regnet med at vi fik mulighed for at sætte alle de nye ting som regntøj, skiftetøj osv. på plads i garderoben (alle børn var udenfor). Mit barn kender ikke en eneste i bh og jeg aner faktisk ikke engang hvem pædagoerne/børnene er. Jeg har kun haft mailkontakt med lederen, men endnu aldrig set denne. Jeg troede at jeg ku få lov fx at være udenfor eller bare stå ved hegnet ved legepladsen. Men nej. Det var bare at sætte barnet af i døren til en pædagog og så farvel��

Nå men barnet var i fint humør og sagde bare “hej hej mor” Så jeg ville ikke bringe usikkerhed ind i situationen, så jeg lod som om jeg fandt det helt okay og tog afsted. Jeg hentede efter 4 timer og det gik super. Men jeg har det virkelig mærkeligt med situationen og synes det er en sær følelse at sende barn ind af en dør uden at have set mere end ét ansigt og slet ikke være fortrolig med rammerne, ikke kende navnet på en eneste. 

Er det vi oplevede virkelig normal procedure for indkøring pga. corona? 

Vi har lukket forældre ind under indkøring

Anmeld Citér

3. september 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Fortvivlet skriver:

Men har du ikke fået at vide hvordan de indkøre når I har aftalt tid ? - tænker de fleste forældre ville løbe skrigende væk hvis de bare fik det at vide når de kom, man har jo heller ikke en chance for at forberede barnet.

Jeg havde krævet at komme ind og ellers havde jeg pænt taget mit barn og gået og ringet og klaget til kommunen

Hvad ville du opnå med det? Jeg kan godt forstå, det var en flad fornemmelse for TS, men barnet er heldigvis glad og tilfreds og har tydeligvis ikke lidt nød. Hvorfor så klage og skabe en unødig konflikt? 

Anmeld Citér

3. september 2020

Fortvivlet

Profilbillede for Fortvivlet
Mor og meget mere skriver:

Hvad ville du opnå med det? Jeg kan godt forstå, det var en flad fornemmelse for TS, men barnet er heldigvis glad og tilfreds og har tydeligvis ikke lidt nød. Hvorfor så klage og skabe en unødig konflikt? 

Synes ikke det er en unødig konflikt.

Jeg skal da vide hvem der passer mit barn og hvor mit barn er.

Jeg kunne aldrig drømme om at aflevere mit barn et totalt fremmede sted hos nogen jeg ikke engang kender navnet

Anmeld Citér

3. september 2020

AnoMor

Anonym skriver:

Mit barn startede i bh i dag efter 3/4 års pause grundet corona. Nå, men vi mødte op og jeg havde regnet med at vi fik mulighed for at sætte alle de nye ting som regntøj, skiftetøj osv. på plads i garderoben (alle børn var udenfor). Mit barn kender ikke en eneste i bh og jeg aner faktisk ikke engang hvem pædagoerne/børnene er. Jeg har kun haft mailkontakt med lederen, men endnu aldrig set denne. Jeg troede at jeg ku få lov fx at være udenfor eller bare stå ved hegnet ved legepladsen. Men nej. Det var bare at sætte barnet af i døren til en pædagog og så farvel��

Nå men barnet var i fint humør og sagde bare “hej hej mor” Så jeg ville ikke bringe usikkerhed ind i situationen, så jeg lod som om jeg fandt det helt okay og tog afsted. Jeg hentede efter 4 timer og det gik super. Men jeg har det virkelig mærkeligt med situationen og synes det er en sær følelse at sende barn ind af en dør uden at have set mere end ét ansigt og slet ikke være fortrolig med rammerne, ikke kende navnet på en eneste. 

Er det vi oplevede virkelig normal procedure for indkøring pga. corona? 

Forstår godt du ikk bryder dig om det selvom der var smil ved aflevering og afhentning. det er da vigtigt at vide hvem der passer ens børn. 

kan kun tale udfra egen børnehave. Der havde den en dreng der startede lige efter åbningen. Og på trods af at storebror går på samme stue som ham. Så tog de alle i skoven og far fil lov at være med hele dagen i 3 dage i træk. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.