Hjælp til lagkage bunde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. august 2020

Hck

Profilbillede for Hck
Love Angel skriver:

Hmm mærkeligt. Hvordan mener du? Altså når du gå ind i min tråd?

Lige så meget dine gamle tråde der er jo mange skjulte reklamer i for forskellige produkter, men lad det bare ligge 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2020

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Hck skriver:

Lige så meget dine gamle tråde der er jo mange skjulte reklamer i for forskellige produkter, men lad det bare ligge 

Hmm mærkelig. Øv 

men det aner jeg intet om. Du er den første jeg hørte det fra 

men hmm okay

Anmeld Citér

4. august 2020

AnoMor

Love Angel skriver:

Så vil der ikke være nok dej. Har prøvet til 24 cm springform og der bliv de næsten ligeså tynde som pandekager 

Nej nej. Hvis du bruger en almindelig portion. Så kan du jo bare nøjes med at hælde op til den passende tykkelse. Du skal jo ikk bruge det hele

Anmeld Citér

4. august 2020

AnoMor

Hck skriver:

Måske jeg tager helt fejl, men tænker at der er noget lidt underligt ved dine opslag, umiddelbart har jeg ihvertfald ikke kunne finde nogle fra dig uden der på en eller anden måde kom reklame ind fra et firma på den ene eller anden måde? 

Undskyld jeg blandet mig. Men de fleste af love angels opslag er salgs annoncer. Det er da ikke reklame. 

Anmeld Citér

4. august 2020

Love Angel

Mor til 4
AnoMor skriver:

Nej nej. Hvis du bruger en almindelig portion. Så kan du jo bare nøjes med at hælde op til den passende tykkelse. Du skal jo ikk bruge det hele

Hehe jeg tror vi gå forbi hinanden. Jeg har prøvet at lave hele portionen som der står i opskriften. Og buttet lige meget dej i alle 3 forme. Og alle springforme var 24cm pr form

Anmeld Citér

4. august 2020

Love Angel

Mor til 4
AnoMor skriver:

Undskyld jeg blandet mig. Men de fleste af love angels opslag er salgs annoncer. Det er da ikke reklame. 

Hvorfor har ingen fortalt mig at mine tråde indholder reklamer før nu?

kan der være virus eller noget andet galt?

Anmeld Citér

4. august 2020

Hck

Profilbillede for Hck
AnoMor skriver:

Du må gerne blande dig og jeg tager nok helt fejl, men for mig er det reklame og annoncer for forskellige ting. Og til love Angel, så undskyld men jeg kan anbefales dig flere andre lagkagebunde opskrifter, som ikke kræver så meget når det skal deles i flere portioner ��

Anmeld Citér

4. august 2020

Sprit25

Love Angel skriver:

Hehe jeg tror vi gå forbi hinanden. Jeg har prøvet at lave hele portionen som der står i opskriften. Og buttet lige meget dej i alle 3 forme. Og alle springforme var 24cm pr form

Og der blev de for tynde eller hvad? 

Anmeld Citér

4. august 2020

Love Angel

Mor til 4
Sprit25 skriver:

Og der blev de for tynde eller hvad? 

Ja så tynde næsten som pandekager 

Anmeld Citér

4. august 2020

Love Angel

Mor til 4
Hck skriver:

Du må gerne blande dig og jeg tager nok helt fejl, men for mig er det reklame og annoncer for forskellige ting. Og til love Angel, så undskyld men jeg kan anbefales dig flere andre lagkagebunde opskrifter, som ikke kræver så meget når det skal deles i flere portioner ��

Det er helt okay. Og kan du linke dem til mig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.