Anonym skriver:
Hej mødre.
Må lige høre jeres mening.
har et rigtig god forhold til min søns far, men dig lytter han ikke altid 
min søn rejser med sin far til Grækenland imorgen, hvilken normalt havde været glædeligt. Men har lidt ondt i maven.
Min x mand har fundet en kæreste med er barn i forvejen, og sammen har de fået to på under to år så nu er de en på 5, 4, 1 år og en på en måned.
Den lille nye har været indlagt fra i mandags til igår torsdag med et eller andet med lungerne/ har ikke fået et helt kontrakt svar på hvad han fejler. Men han har grædt siden fødslen og de har været presset begge forælder. Har haft spurt hele ugen, om de overhovet skal afsted nu hvor han er indlagt. Men min x mand siger at det har de tænkt sig, og det kan jeg jo ikke blande mig i desværre.
nu sidder jeg bare og få ondt i maven! Hvis man bliver taget med feber i Grækenland så skal man i Karentæne i Grækenland 14 dage. Og det de rejser har de jo allerede et barn med der “ikke har det godt”. Ud over det, så rejser de med 4 børn, er pisse bange for min søn på 4 år som bliver set “som den store”, bliver overladt meget til sig selv. Tænk hvis de ikke kan komme hjem grundet en af de “mange børn” får feber. Min søn har aldrig været væk fra mig i så lang tid!
Har fortalt mine bekymringer til min x mand, men han lytter ikke. DE SKAL PÅ FERIE, koste hvad det vil.
kan man nægte dem at få min søn med? Eller skal jeg bare slappe af?
jeg synes bare at når så dum en beslutning kan vær at tag deres 1 måneder syge baby med på ferie, så er det sans for (tænke sig om) helt ude og skide.
At de har besluttet at tage afsted (trods jeg synes det er rigtig dumt) det kan du ikke gøre noget med.
Jeg tænker du bliver nødtil at indfinde dig med det... også for at bevare jeres samarbejde..