Bedstevenindes bryllup og baby under 6 måneder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli

CKJ

Profilbillede for CKJ

Åh den er bare så svær.... for 10 år siden var jeg til bryllup, da min baby var 6 mdr. jeg var SÅ nervøs for det. Jeg endte med at tage afsted og hvilende i, at jeg tog hjem hvis det ikke gik med min mor og baby. 
det gik over al forventning!! Jeg havde ikke troet det! 
men jeg havde det fint med, at jeg tog afsted og men vidste at jeg smuttede hvis min baby manglede mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli

CBbaby

Profilbillede for CBbaby

Med et barn så lille barn, så ville jeg ikke. Børn har ingen tidsfornemmelse. Og uanset om de får flaske eller bliver ammet ville jeg ikke gøre det. Eller forvente at andre gjorde det. 

Jeg havde gjort som alle andre i tråden også foreslår

1. Få er værelse med baby og en MEGET tryg omsorgsperson tæt på. Og så gå til og fra brylluppet. 

2. Hvis baby får flaske, så lade far have baby et par timer også tage hjem derefter. 

3. Hvis intet af det ovenstående kunne lade sig gøre, ville jeg ikke komme. 

Jeg skal selv til bryllup. Har en på et år. Her må børnene være med til hele dagen på nær aftenen. (Jo mindre de er spædbørn. Men nu er min jo ikke spæd og sover jo ca kl 19. Så tager hjem og putter på et hotelværelse i nærheden og har min mor med, som baby kender rigtig godt. Hvis hun så vågner og vil have mig, så tager jeg selvfølgelig hjem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.