Det er sku bare ikke en flot fis** og flot røvh**

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2020

Janet1989

Jeg var heldig, at jeg kun fik tre små sting efter min fødsel - men fik MASSER AF HÆMORIDER .. og til tider popper der små hudfolder ud fra røvhullet efter afføring - ja charmerende er det ikke. Men det er vel bare livet bagefter 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2020

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

3 børn her. 

Begge dele ser fint ud og helt urørt hos mig. At tingene/livmoderen inden i fissen så føles lidt anderledes/sammensunket er en anden ting. Det kan kun mærkes når man bruger fingrene 

Jeg viser gerne fisse, men børn eller ej, så er jeg ikke vild med at blotte min nuggi...   Nuggi bruges heller ikke til noget seksuelt 

“Nuggi” 

Anmeld Citér

18. juni 2020

Anonym

Jeg er lidt flov over at indrømme at jeg har fnyst og grinet flere gange under læsningen af denne tråd. At man kan være så forfængelig at noget har ændret sig efter man har skabt liv - det eneste man kun deler med sin elskede - kan sætte nogen former for tanker igang, forstår jeg ikke. 

men det handler ikke om mig, men om dig. Hvis der er noget der er problematisk, så gå til læge. Hvis det er rent kosmetisk så tror jeg ikke at din læge kan hjælpe, måske findes der kosmetiske behandlinger. 

Anmeld Citér

18. juni 2020

Anonym

Har født og ammet 4 børn. Well... min mis er blevet til en kusse, tror jeg, at min mand kalder det. Den er også over 40, så det er jo nok, sådan det skal være. Til gengæld hader jeg min mave/vom, som hænger let ned pga +10 kg for meget og tager fokus. Mine bryster sidder perfekt. Mit mellemkød er medtaget af en dårlig syning fra første fødsel, men tænker ikke på det mere. Fik også en udposning ved anus, som jeg troede var en hæmoride. Først omkring 10 år efter fik jeg den gudskelov fjernet. Det gjorde ondt af helvede til. Funktionsmæssigt er alt i orden. Og min mand klager ikke tværtimod .

Anmeld Citér

19. juni 2020

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er lidt flov over at indrømme at jeg har fnyst og grinet flere gange under læsningen af denne tråd. At man kan være så forfængelig at noget har ændret sig efter man har skabt liv - det eneste man kun deler med sin elskede - kan sætte nogen former for tanker igang, forstår jeg ikke. 

men det handler ikke om mig, men om dig. Hvis der er noget der er problematisk, så gå til læge. Hvis det er rent kosmetisk så tror jeg ikke at din læge kan hjælpe, måske findes der kosmetiske behandlinger. 

Af ren nysgerrighed - kan du heller ikke forstå kvinder der er kede af flade/tomme bryster og løst maveskind? Det er jo også gemt under tøj for fremmede og brysterne kan puttes i en bh med fyld så ingen aner hvordan de ser ud rigtigt. Men det er jo et helt almindelig kendt issue, som rigtig mange kvinder har efter graviditet og fødsler.  

Jeg spørger fordi jeg er nysgerrig på om du synes det er forfængeligt og fjollet at tale om kønsdele fordi det er "nyt" for dig (ikke noget ret mange italesætter pga intimiteten)  eller om du synes det samme om alle de andre ting som kvinder kan blive kede af efter en fødsel og som bare er knapt så følsomt at tale om  

Anmeld Citér

19. juni 2020

Abracadabra

Anonym skriver:

Af ren nysgerrighed - kan du heller ikke forstå kvinder der er kede af flade/tomme bryster og løst maveskind? Det er jo også gemt under tøj for fremmede og brysterne kan puttes i en bh med fyld så ingen aner hvordan de ser ud rigtigt. Men det er jo et helt almindelig kendt issue, som rigtig mange kvinder har efter graviditet og fødsler.  

Jeg spørger fordi jeg er nysgerrig på om du synes det er forfængeligt og fjollet at tale om kønsdele fordi det er "nyt" for dig (ikke noget ret mange italesætter pga intimiteten)  eller om du synes det samme om alle de andre ting som kvinder kan blive kede af efter en fødsel og som bare er knapt så følsomt at tale om  

Nu er det ikke mig, der har skrevet det indlæg, du svarer på - men jeg synes, at der er stor forskel på at være ked af noget, du kan se umiddelbart (bryster eller maveskind) og være ked af noget, som du skal finde et spejl (og en ubehagelig stilling) frem for at se. Det er svært at ignorere et slasket maveskind - men et grimt røvhul kan man jo bare lade være med at kigge på. Måske ville man blive lykkeligere af IKKE at ligge med et spejl og kigge på sit grimme røvhul? 

Anmeld Citér

19. juni 2020

Anonym

Anonym skriver:

Ja, jeg synes faktisk også at “ked af” er store ord at bruge om følelsen om at ens udseende har ændret sig. Uanset om det er tissekone, bryster eller mave. 

Anmeld Citér

19. juni 2020

Baby.mamma

EKAB skriver:

“Nuggi” 

haha. Jeps! 

Anmeld Citér

19. juni 2020

M O R til J Vega

Abracadabra skriver:

Nu er det ikke mig, der har skrevet det indlæg, du svarer på - men jeg synes, at der er stor forskel på at være ked af noget, du kan se umiddelbart (bryster eller maveskind) og være ked af noget, som du skal finde et spejl (og en ubehagelig stilling) frem for at se. Det er svært at ignorere et slasket maveskind - men et grimt røvhul kan man jo bare lade være med at kigge på. Måske ville man blive lykkeligere af IKKE at ligge med et spejl og kigge på sit grimme røvhul? 

Store kønslæber efter fødsel(sler) er svære at gemme i bikini trusser eller badedragt, og kan ses tydeligt. 

det kan faktisk ligne en hel lille tissemand pga. “bulen”

Anmeld Citér

19. juni 2020

Abracadabra

M O R til J Vega skriver:

Store kønslæber efter fødsel(sler) er svære at gemme i bikini trusser eller badedragt, og kan ses tydeligt. 

det kan faktisk ligne en hel lille tissemand pga. “bulen”

Man fristes til at skrive: Og hvad så?

Det må man jo leve med - ligesom så helt utroligt meget andet. INGEN kirurg (håber jeg!!) ville omskære en kvinde af kosmetiske årsager. Er det i øvrigt ikke bare en del af normal-spektret? Nogle har store kønslæber, andre har små. Nogle kvinder har lange bryster, andre har korte - og nogen har ét langt og ét kort!!

Alderen og antallet af børnefødsler sætter sine spor. Men at ligge og kigge på sit røvhul og fortvivles over dets udseende, er måske noget, man kunne spare sig selv for? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.