Det er sku bare ikke en flot fis** og flot røvh**

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.300 visninger
23 svar
39 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. juni 2020

Anonym trådstarter

Anonyme svar tilladt!!

Jeg venter mit 4 barn. 
førhen havde jeg en almindelig “flot” tissekone (eller hvad folk vil kalde den) og mit røvhul (sorry) var også almindelig “flot stjerne” - giver det mening ?

nu har jeg en ikke pæn mis.... mit røvhul er også grimt og synes mest det ligner en aberøv... 

efter sidste fødsel blev jeg syet (som alle de andre fødsler) men denne gang med knude-agtig form nede ved endetarmen... ja flot ser det sku fanme ikke ud og jeg er bare ikke interesseret i at vise mig mere forneden under sex, hverken i missen eller røven... hold kæft hvor er jeg bare rigtig møg øv over det....

er der nogen der ved om man kan få det lavet flot igen? Selvfølgelig efter jeg har født sidste barnet som to måneders tid... 

og så lige 2 lige ud, dybt ærlige spørgsmål:

1:

er din tissekone og dit røvhul flot efter din/dine fødsler?

2:

har du analsex efter dine fødsler, tør du vise dit røvhul/mis ved sex.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2020

Anonym

Anonym skriver:

Anonyme svar tilladt!!

Jeg venter mit 4 barn. 
førhen havde jeg en almindelig “flot” tissekone (eller hvad folk vil kalde den) og mit røvhul (sorry) var også almindelig “flot stjerne” - giver det mening ?

nu har jeg en ikke pæn mis.... mit røvhul er også grimt og synes mest det ligner en aberøv... 

efter sidste fødsel blev jeg syet (som alle de andre fødsler) men denne gang med knude-agtig form nede ved endetarmen... ja flot ser det sku fanme ikke ud og jeg er bare ikke interesseret i at vise mig mere forneden under sex, hverken i missen eller røven... hold kæft hvor er jeg bare rigtig møg øv over det....

er der nogen der ved om man kan få det lavet flot igen? Selvfølgelig efter jeg har født sidste barnet som to måneders tid... 

1:

2:

Ærligt så har jeg ikke tjekket, og jeg gik ret meget i stykker ved første fødsel.

Men hvis du er utilfreds så snak med en gynækolog og hør hvad de kan gøre.

Anmeld Citér

17. juni 2020

Anonym

Jeg viste ikke at man kunne have flotte eller grimme numsehuller. Jeg troede bare man havde numsehuller... 

Jeg har en del arvæv i mellemkødet men har aldrig tænke over om det var noget der var “grimt”, for jeg er rimelig sikker på at min mand tænder på mig og ikke bekymre sig om lidt arvæv.. lige som jeg ikke skjuler mine strækmærker og mine bryster der hænger lidt mere end de gjorde før.

Jeg viser mig frem og har sex præcis som jeg havde før. 
Men hvis det er noget der hæmmer dig i jeres samliv og det er noget der kan gøres noget ved, synes jeg da bestemt at du skal det! 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Anonym

Anonym skriver:

Anonyme svar tilladt!!

Jeg venter mit 4 barn. 

1:

2:

Min tissekone den er stadig som et øksehug som man siger. Man kan på ingen måde se jeg har født. 
men fik en kæmpe hæmoride da jeg fødte som har givet mig en udposning på røvhullet. Det ved jeg kan fjernes. Men er lidt for blufærdig til at gå op og få det ordnet 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Anonym

Tissekonen ser fin ud, men jeg fik en mega udposning ved endetarmen under sidste fødsel og den er bare aldrig gået helt i sig selv igen. Den gør ondt af og til,er svær at holde ren og ved analsex er det mere smertefuldt i starten end før. Pisse træls.   

Jeg kan godt vise mit underliv for min kæreste under sex, men hånden på hjertet så hader jeg når vi knalder i fuld dagslys og han har udsyn til min røv. Føler det ser så klamt ud. og ja, som en anden siger "ligner en aberøv".. jeg er også for blufærdig til at tage turen til lægen med det. 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Anonym

Mit har ikke ændret sig - men jeg har også født ved Kejsersnit begge gang.

Men få det fixet hvis det hæmmer dit sexliv. Og til jer andre der skriver at I er for blufærdige. Læger kigger jo ikke på andet en fodvorter, udslæt, skæve fødder og åbne maver mm. Deres arbejde er at kigge på ting vi andre måske synes er uhumske. Gå til en gynækolog og få det fikset- de bestiller ikke andet end at kigge på misser og røvhuller 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Lje

Anonym skriver:

Anonyme svar tilladt!!

Jeg venter mit 4 barn. 

1:

2:

Jeg har vitterlig aldrig forholdt mig til, om min anus eller vagina er flot eller ej. Mere til dets fysiologiske funktioner. Men hvis jeg havde - og jeg var utilfreds - så ville jeg søge læge for at få faglig hjælp.

Om andre er utilfredse eller ej, så er det jo kun dig i samråd med lægen, der kan løse eventuelle fysiologiske eller psykologiske problemer med din krop. 

Så jeg håber virkelig, at både du og andre søger læge. Og tænker: "det er deres job at undersøge mine intime dele" mens du trækker vejret dybt, fx tager en lang kjole på (så føles det ikke så afklædt) og andre ting, der kunne hjælpe dig i situationen. 

Vh.

Anmeld Citér

17. juni 2020

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg har aldrig spekuleret over at skulle se godt ud “forneden” og kender ikke til skønhedsidealer for hverken vagina eller anus. Det er meget svært for mig at sætte mig ind i, at det er vigtigt - det er trods alt meget få, der nærstuderer mine kønsorganer, og dér er interessen mere centreret om deres funktion. 
Uanset, så er det jo tydeligvis et problem for dig, og når det fylder så meget, så få nogen - altså en professionel - til at tage et kig på det. 

Anmeld Citér

17. juni 2020

Anonym

Tror ikke det har forandret sig (rent udseendsmæssigt) 

Anmeld Citér

18. juni 2020

Anonym

Anonym skriver:

Anonyme svar tilladt!!

Jeg venter mit 4 barn. 

1:

2:

3 børn her. 

Begge dele ser fint ud og helt urørt hos mig. At tingene/livmoderen inden i fissen så føles lidt anderledes/sammensunket er en anden ting. Det kan kun mærkes når man bruger fingrene 

Jeg viser gerne fisse, men børn eller ej, så er jeg ikke vild med at blotte min nuggi...   Nuggi bruges heller ikke til noget seksuelt 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.