Dreng vil gerne gå i kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2020

Abracadabra

Var han min dreng, var han blevet klippet. Jeg synes, at smådrenge med langt hår ser tåbelige ud. Alt det andet ville være fint nok. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2020

Roselil

Profilbillede for Roselil
Hjemmegaaende skriver:

Efter snak med en veninde, har jeg brug for at høre fra det kloge panel, hvad I ville tænke/gøre

Hvis jeres 3-4 årige dreng gerne ville gå i kjole, gerne ville have håret sat op, ikke ville klippes og meget gerne ville lege med make-up (neglelak, øjenskygge, læbestift mm).

Hvad ville I så gøre?  

Bonusinfo: Han går i børnehave - de er aldersinddelt og i hans gruppe (yngstegruppen) er de omkring 20 børn hvoraf ca 14 er piger.

Min ældste elskede kjoler i den alder. Han fik lov at få det på herhjemme, det var et kompromis med far, da han var bange for, han skulle blive drillet i børnehaven. Da han blev omkring 5 år mistede han interessen for kjoler igen. Min yngste dreng har aldrig haft lyst til at gå med kjole, men hvis han havde ville ham have fået lov også at tage det på i børnehaven. Han går i en anden børnehave hvor børn og voksne er meget mere åbne og afslappede så ville ikke være nervøs for, at ham blev drillet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.