Udtrækning - tandlæge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2020

Anonym trådstarter

HåberPåMirakler skriver:

Ja det gjorde jeg ��

Ja, min psykolog og jeg kom frem til at angsten nok er opstået efter jeg har haft 5 spontane aborter hvor jeg har været meget på sygehus og blevet undersøgt vaginalt og scannet en del i underlivet, det har simpelthen gjort at jeg har flyttet mit "private og følsomme" sted til munden frem for underlivet for at kunne klare alle de invaderende undersøgelser.

Det lyder helt skørt i mine egne øre i dag, men det var simpelthen en måde at fjerne fokus den gang. 

Jeg har haft 5 meget hårde år hver vi har prøvet at få et barn, hvor vi har mistet de 5 gange og jeg har fået ned med stress, depression og angst af to omgange i perioden også.

Det skal dog lige siges at jeg er fuldstændig rask nu og faktisk har termin i dag med vores lille regnbue pige 

Det er godt du har arbejdet med angsten, det er simpelthen noget man bare skal tage fat i med det samme for det er simpelthen ikke noget man bare skal leve med. Det er så hæmmende...

Jeg synes der er kommet mange gode kommentarer og historie / råd her i tråden, så det skal du nok kunne bruge  

Det jeg godt nok ked af at høre, sikke nogen hård 5år. 
det giver god meningen faktisk, når du fortæller hvordan den er opstået, at man ligesom har flyttet  private og følsomme sted. 

kæmpe STORT TILLYKKE  

ja, men måske jeg ikke har arbejdet nok med den, eftersom jeg stadig reagere på det, men hjerte banken, svedige hænder, lidt susen for ørerne, jamen mange ting. En alm tandrensning gør mig ikke noget.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2020

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Tak for din besked og de gode råd.

var du utilpas eller ligende da du skulle gå igen?

jeg skal os ha to væk på en gang, holy det hjalp bare ikke på det. 
jeg er mest bekymret for at besvime fordi jeg for 5år siden, havde en træls oplevelse ved lægen hvor jeg besvimede af en “uventet smerte” og den oplevelse har fyldt mig siden. 

jeg skal have taget billeder i ugen her, hvor tandlægen skal bedømme om det kan lade sig gøre. 

jeg havde lige brug for at sidde 5 minutter i stolen inden jeg rejste mig og drak et glas vand.. hvilket var hendes ordre faktisk :D

ellers var der faktisk ikke noget..

jeg skulle tage hjem og undgå at bevæge mig alt for meget det første stykke tid for at undgå at øge blodtrykket..

så sørg for at have nem mad til resten af husoldningen og sørg for f.eks. yoghurt (UDEN frugt stykker eller andet) eller andet semiflydende mad der er koldt..

sørg for at have noget koldt at drikke bagefter, f.eks. frys en flaske med lidt vand da det kolde hjælper med at fjerne bedøvelsen hurtigere og gøre en lidt mere klar i hovedet...

det var lige et par ekstra råd der poppede frem :) 

Anmeld Citér

2. juni 2020

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

jeg havde lige brug for at sidde 5 minutter i stolen inden jeg rejste mig og drak et glas vand.. hvilket var hendes ordre faktisk :D

ellers var der faktisk ikke noget..

jeg skulle tage hjem og undgå at bevæge mig alt for meget det første stykke tid for at undgå at øge blodtrykket..

så sørg for at have nem mad til resten af husoldningen og sørg for f.eks. yoghurt (UDEN frugt stykker eller andet) eller andet semiflydende mad der er koldt..

sørg for at have noget koldt at drikke bagefter, f.eks. frys en flaske med lidt vand da det kolde hjælper med at fjerne bedøvelsen hurtigere og gøre en lidt mere klar i hovedet...

det var lige et par ekstra råd der poppede frem :) 

Mange tak for rådene. 
kan bare mærke at det altså bare skal overståes, for jeg kommer ikke til at slippe hvordan jeg vender og drejer den 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.